سرمربی تیم ملی روئینگ مردان:شرایط اردوی اسپانیا بسیار خوب است

سرمربی تیم ملی روئینگ مردان:شرایط اردوی اسپانیا بسیار خوب است
سرمربی تیم ملی روئینگ مردان شرایط اردوی این تیم را در شهر سویل اسپانیا مطلوب توصیف کرد و گفت: امیدوارم با مدیریت بهتر بتوانیم مدت بیشتری در اردوی اسپانیا بمانیم چراکه شرایط بسیار خوب است و حتما نقش مهمی در انجام تمرینات بهتر و پیشرفت تیم خواهد داشت.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی ؛ محمدعلی قرائت تمرین در حضور تیم های المپیکی را در کمپ تمرینی سویل مهم دانست و افزود: تیم های هلند، دانمارک، اسپانیا، آلمان، لهستان، مجارستان، لاتویا و اوگاندا تمرینات آمادگی خود پیش از المپیک را در کمپ سویل انجام می دهند و تیم انگلیس نیز در چند روز آینده به اینجا خواهد آمد. تمرین در کنار آن ها، انگیزه خوبی در بچه ها ایجاد کرده و تمرینات با نشاط تری انجام می دهند.
وی از استفاده از مشاوره مربیان انگلیسی و ایتالیایی در جهت انجام تمرینات بهینه خبر داد و بیان کرد: مربیان با تجربه ای در این کمپ حضور دارند که سعی می کنم که از تجربیات آن ها مشاوره بگیرم و تمرینات با کیفیت تری انجام دهیم.
سرمربی تیم ملی روئینگ مردان ادامه داد: همه چیز اعم از کیفیت غذا، هتل و قایق ها اینجا خوب است و امیدوارم شرایط به همین نحو پیش رود و تمرینات را به بهترین شکل انجام دهیم.
قرائت تصریح کرد: خوشبختاه اردوی خوبی در لنگه داشتیم و از نظر استقامتی با آمادگی کامل به اردوی اسپانیا آمدیم. اینجا هم تمرینات را در پیست استاندراد انجام می دهیم تا با آمادگی کامل راهی مسابقات انتخابی شویم.

۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.