امیرمحمد فتاح پور ملی پوش تیم ملی اسلالوم:اردوی فرانسه نقش بسیار مهمی در بالا رفتن میزان آمادگی مان داشت

امیرمحمد فتاح پور ملی پوش تیم ملی اسلالوم:اردوی فرانسه نقش بسیار مهمی در بالا رفتن میزان آمادگی مان داشت
ملی پوش تیم ملی اسلالوم پس از بازگشت از اردوی فرانسه، برگزاری این اردو را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اردوی یک ماهه ای در شهر پو فرانسه داشتیم که نقش بسیار مهمی در بالا رفتن میزان آمادگی کل تیم داشت. هم از نظر بدنی و هم تکنیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داریم ضمن اینکه در بهترین مقطع زمانی به این اردو اعزام شدیم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی ؛امیرمحمد فتاح پور در خصوص روند انجام تمرینات در اردوی فرانسه اظهار داشت: روزی 2 وعده تمرین صبح و بعدازظهر داشتیم که در پیست های طبیعی و مصنوعی انجام می شد. عملکرد هر روز توسط مربیان ارزیابی می شد و در تمرینات روز بعد نقاط ضعف اصلاح می شد.
وی در رابطه با پیست های تمرینی فرانسه تشریح کرد: پیست های فرانسه هم از نظر میزبان آب و هم فشار آب بسیار مناسب بود. ضمن اینکه ایمنی بالایی داشت و تمرینات در عمق مناسب و با دروازه هایی که کاملا استاندارد تعبیه شده بودند انجام می شد.
فتاح پور درباره استفاده از مربی فرانسوی گفت: تمرینات ما تحت نظر خانم اشرف سرمربی خودمان و یک مربی فرانسوی انجام شد. این مربی از نظر تکنیکی کمک زیادی به ما کرد و نکاتی را به ما گوشزد می کرد که شاید خیلی توجه به آن نداشتیم اما با انجام تمرینات تکنیکی او نقش بسیار مهمی داشت.
وی در خصوص ادامه روند تمرینات در کشورمان بیان کرد: چند روزی استراحت داریم و پس از آن اردو در تهران پیگیری می شود. در صورت موافقت فدراسیون کمی زودتر به محل مسابقات انتخابی در ژاپن اعزام می شویم.
فتاح پور تصریح کرد: جا دارد از زحمات فدراسیون در خصوص برگزاری این اردو تشکر کنم چراکه نقش بسیار مهمی در روند آمادگی و پشرفتمان داشت و قطعا تاثیر خود را در مسابقات نشان خواهد داد.
مسابقات انتخابی المپیک اسلالوم اوایل اردیبهشت ماه در ژاپن برگزار خواهد شد.

۵ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.