خادم الشریعه به امتیاز صدر جدول رسید؛عملکرد بی نظیر خادم الشریعه در جایزه بزگ شطرنج بانوان جهان/ صدرنشین جدول هم به سارا باخت

خادم الشریعه به امتیاز صدر جدول رسید؛عملکرد بی نظیر خادم الشریعه در جایزه بزگ شطرنج بانوان جهان/ صدرنشین جدول هم به سارا باخت
سارا سادات خادم الشریعه نماینده شطرنج کشورمان در رقابتهای جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان با پیروزی ارزشمند مقابل شوئه ژائو به امتیاز صدر جدول رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون شطرنج، دور دهم رقابتهای جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان با پیروزی سارا سادات خادم الشریعه نماینده شایسته کشورمان مقابل شوئه ژائو صدرنشین جدول رقابتهای و قهرمان سابق دختران جهان به پایان رسید.

رقابتهای این دور با حضور گرم دکتر طباطبایی مدیر کل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و دکتر افتخاری مدیر کل دفتر نظارت و برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان همراه بود.

خادم الشریعه با کسب این امتیاز ارزشمند موفق شد به امیتاز صدر جدول دست پیدا کند و شانس قهرمانی خود را بیش از پیش بالا ببرد. ونجون جو از چین نیز با 7 امتیاز دیگر رقیب خادم الشریعه در صدر جدول است.

در دیگر دیدارهای دور دهم، آنتوانتا استفانوا و والنتینا گونینا به نتیجه تساوی رضایت دادند. ناتالیا ژوکوا مقابل ناتالیا پوگونینا به برتری رسید.نانا زاگنیدزه مقابل ونجون جو شکست خورد.دروناوالی هاریکا و پیا کراملینگ به تساوی رسیدند و نینو باتسیاشویلی و هومپی کونرو نیز مساوی کردند.

خادم الشریعه امروزا در دور پایانی رقابتها از ساعت 12 به مصاف ناتالیا ژوکوا از اوکراین می رود.

گفتنی است مراسم اختتامیه و اعلام قهرمان رقابتهای جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان از ساعت 17 تا 19 در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می شود.

۵ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.