اسکی بازان نوجوان کشورمان بعد از اتمام دومین دوره المپیک زمستانی بامداد فردا به کشور باز خواهند گشت

اسکی بازان نوجوان کشورمان بعد از اتمام دومین دوره المپیک زمستانی بامداد فردا به کشور باز خواهند گشت
کاروان اسکی ایران بامداد روز سه‎شنبه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ایران بازمی‎‎گردد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اسکی، کاروان اسکی جمهوری اسلامی ایران پس از حضور در دومین دوره بازی‎های المپیک زمستانی لیل‎هامر نروژ،ساعت یک بامداد فردا (سه‎شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور می‎شود.
کاروان اسکی کشورمان در این دوره از بازی‎های المپیک زمستانی نوجوانان با دو ورزشکار به نام‌های علیرضا احمدپور و آوا جوادی در این رقابت‎ها شرکت کرده بود.
همچنین  در حاشیه برگزاری دومین دوره بازی‎های المپیک زمستانی نوجوانان لیل‎هامر نروژ، بنا به درخواست کمیته بین‎المللی المپیک و با هماهنگی فدراسیون اسکی ایران، خانم «آنجلا روگرو»، نائب رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‎المللی المپیک و دارنده سه مدال طلا، نقره و برنز بازی‎های المپیک زمستانی و سه دوره قهرمانی جام جهانی هاکی روی یخ، نشستی را با «آوا جوادی» نماینده اسکی کشورمان در این دوره از مسابقات برگزار کرد.
شایان ذکر است نمایندگان و ورزشکاران کشورهای شرکت کننده در دومین دوره بازی‎های المپیک زمستانی لیل‎هامر نروژ با حضور در مرکز آموزش کمیته بین‎المللی المپیک با «توماس باخ» رئیس کمیته بین‎المللی المپیک و خانم «آنجلا روگری» نائب رئیس کمیسیون ورزشکاران این کمیته دیدار و گفت‎وگو کردند.
در این نشست «آوا جوادی» و «علیرضا احمدپور» به نمایندگی از کشورمان نیز حضور داشتند. در این جلسه که به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد، ورزشکاران این فرصت را داشتند که به صورت مستقیم از «باخ» سوالات خود را بپرسند.

۳ اسفند ۱۳۹۴ ۲۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.