محجوب با برنز دوسلدروف خودش را به ریو نزدیک کرد

محجوب با برنز دوسلدروف خودش را به ریو نزدیک کرد
جواد محجوب جودوکار وزن منهای 100 کیلوگرم ایران با کسب مدال برنز رقابت های جایزه بزرگ دوسلدورف یک گام دیگر خود را به بلیت بازیهای المپیک ریو نزدیک کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رقابت های جودوی جایزه بزرگ آلمان که از جمعه با حضور 546 جودوکار در دو بخش زنان و مردان از 86 کشور جهان در شهر دوسلدورف آغاز شده بود،یکشنبه شب به اتمام رسید.
در وزن منهای 100 کیلوگرم، جواد محجوب ابتدای بمصاف فیلیپ کاراز از بریتانیا رفت که حریف وی بنا بر دلایلی بازی نکرد تا جودو کار خراسانی کشورمان به دور دوم برود اما در کمال تعجب حریف مصری وی در این دور مبارزه نکرد تا نماینده کشورمان بدون دردسر ضمن راه یابی به یک هشتم نهایی با پیروزی برابر سیدوف از تاجیکستان دارنده مدال برنز آسیا خود را در یک قدمی فینال ببیند ولی محجوب براحتی مغلوب سلطانوف روسی شد تا در گروه بازنده ها با پیروزی برابر گرول از هلند و خونسکا از پرتغال به مدال برنز این رقابتها دست یابد و خود را به المپیک 2016 نزدیک کند.
در این مسابقات  سعید ملایی در وزن منهای 81 کیلوگرم با یک پیروزی و یک شکست از گردونه مسابقات کنار رفت.
در پایان جایزه بزرگ دوسلدورف آلمان از امروز کمپ تمرینی چهار روزه ای نیز برگزار می شود که نمایندگان ایران با بهترین های جهان به تمرین می پردازند و سپس به تهران باز خواهند گشت.

۳ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.