رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا- تایلند؛تیم ایران قهرمان زود هنگام مسابقات شد ،احسان پور، لشگری و هادی به دیدار فینال راه یافتند،نادری در دیدار رده بندی

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا- تایلند؛تیم ایران قهرمان زود هنگام مسابقات شد ،احسان پور، لشگری و هادی به دیدار فینال راه یافتند،نادری در دیدار رده بندی
بهنام احسان پور، احسان لشگری و پرویز هادی به دیدار فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در تایلند راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات چهار وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، از صبح امروز (یکشنبه) در شهر بانکوک تایلند در حال برگزاری است.، که نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

بهنام احسان پور در وزن 61 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 15 بر 4 از سد کیسوکه اوتوگورو از ژاپن گذشت وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر راحول بالاصاحب آواره از هند را پشت سرگذاشت و به مرحله نیمه نهایی رسید، احسان پور در این مرحله توشینتولگا تومنبیلگ از مغولستان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار دولت نیازبیکوف دارنده مدال برنز جهان و مقام پنجم المپیک، از قزاقستان است.

در وزن 70 کیلوگرم محمد نادری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر رادیپات وانتاوونگ از تایلند را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل آدام باتیروف کشتی گیر روسی الاصل و دارنده مدال نقره و برنز اروپا، از بحرین با نتیجه 7 بر 2 شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت.

احسان لشکری در وزن 86 کیلوگرم در دور اول مقابل اصلان کاخیدزه از قزاقستان با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر 2 ماسائو ماتسوساکا از ژاپن را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. لشگری در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر از سد سومور از هند گذشت تا در دیدار فینال به مصاف اویوتمن اورگودول از مغولستان برود.

پرویز هادی در وزن 125 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 10 بر صفر زولبو ناتساگسورون از مغولستان را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر زمان انور از پاکستان را شکست داد، هادی در مرحله نیمه نهایی نیز کونجین نام از کره جنوبی را با نتیجه 12 بر 6 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دولت شابانبای قزاقستانی حریف هادی در این دیدار است.

با توجه به حضور سه کشتی گیر کشورمان در دیدار فینال و یک نفر در رده بندی و کسب سه مدال طلا توسط میثم نصیری در وزن 65 کیلوگرم، مصطفی حسین خانی در وزن 74 کیلوگرم و رضا یزدانی در وزن 97 کیلوگرم و یک مقام پنجمی یونس سرمستی در وزن 57 کیلوگرم، در روز نخست این مسابقات، تیم ایران قهرمان زود هنگام مسابقات شد.

۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.