المپیک زمستانی نوجوانان 2016 - نروژ؛دیدار طالبی با دبیرکل فدراسیون اسکی ژاپن

المپیک زمستانی نوجوانان 2016 - نروژ؛دیدار طالبی با دبیرکل فدراسیون اسکی ژاپن
ناصر طالبی با دبیرکل فدراسیون اسکی و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ژاپن دیدار و گفت‎وگو کرد.
به   گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اسکی، در حاشیه برگزاری دومین دوره بازی‎های المپیک زمستانی نوجوانان لیل‎هامر نروژ، ناصر طالبی با «توشیماسا فروکاوا»، دبیرکل فدراسیون اسکی ژاپن و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک این کشور دیدار و گفت‎وگو کرد.
طالبی در این دیدار صمیمانه، ضمن تبریک به سرپرست کاروان اسکی ژاپن به سبب موفقیت‎های اخیر آنها در بازی‎های المپیک نوجوانان، کسب مدال نقره ورزشکار این کشور را در رقابت‎های آلپاین مارپیچ بزرگ مردان تبریک گفت.
یکی از موضوعات اصلی این دیدار، بازی‎های زمستانه ساپاروی ژاپن (2017) که قرار است سال آینده برگزار شود، بود. رئیس فدراسیون اسکی کشورمان از «توشیماسا» درخواست کرد که امکانی برای ایران فراهم شود تا کاروان کشورمان کمی زودتر از سایر کشورها به محل برگزاری مسابقات برسد تا ضمن آَشنایی بیشتر با پیست محل برگزاری رقابت‎ها، ورزشکاران کشورمان با شرایط زمانی و جوی تطبیق بیشتری پیدا کنند.
رئیس فدراسیون اسکی ایران همچنین با اشاره به بازی‎های زمستانه ساپاروی ژاپن تاکید کرد که این مسابقات برای ایران اهمیت بالایی دارد و تمرکز اصلی فدراسیون اسکی ایران بر روی این پیکارها است.
از دیگر موارد نشست امروز، نحوه تعامل و همکاری دو کشور در راستای توسعه اسکی، برگزاری اردوهای تمرینی مشترک و دعوت از مربیان و مدرسان ژاپنی به ایران بود. همچنین موضوع دانش روز این رشته ورزشی و انتقال تجارب ارزنده ژاپنی‎ها در اسکی دنیا، از دیگر موارد مطرح شده در جلسه فوق الذکر بود.
در پایان این نشست «توشیماسا» ضمن آروزی موفقیت برای اسکی ایران اعلام کرد که کشورش آمادگی هرگونه همکاری در راستای توسعه ورزش‎های زمستانی در ایران را دارد.
 
 
۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۷:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.