بعد از اتمام نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک؛شهنازی خبر داد:هیات اجرایی با استعفای خزانه دار موافقت کرد

بعد از اتمام نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک؛شهنازی خبر داد:هیات اجرایی با استعفای خزانه دار موافقت کرد
در نشست امروز هیات اجرایی سه مصوبه مهم داشتیم که ضمن قبول استعفای آقای شجاعی، قرار است بزودی تاریخ مجمع عمومی سالانه کمیته ملی المپیک نیز اعلام گردد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک بعد از نشست صبح امروز هیات اجرایی کمیته گفت:در نشست امروز هیات اجرایی سه مصوب مهم داشتیم که در ابتدا از سوی حسابرس قانونی کمیته ملی المپیک گزارشی از صورتهای مالی سال 92 قرائت شد که بعد از بررسی های لازم مورد تایید هیات اجرایی قرار گرفت تا در نشست سالانه مجمع ارائه گردد.
همچنین با توجه به استعفای آقای شجاعی خزانه دار کمیته و قبول آن از سوی هیات اجرایی به رئیس کمیته ملی المپیک این اختیار داده شد تا ظرف یکی دو هفته آینده فردی را بعنوان سرپرست خزانه دار به مراجع ذیصلاح معرفی تا بعد از بررسی های صورت گرفته از سوی مراجع فوق،از سوی کمیته سرپرست خزانه دار معرفی و تا زمان معرفی سرپرست خزانه دار، آقای شجاعی مطابق با وظایف قانونی کارهای مربوطه را انجام خواهند داد.
در خاتمه با توجه به برگزاری مجمع سالانه کمیته، دبیر کل کمیته می بایست بعد از بررسی های لازم ومطابق با قوانین اساسنامه،هر چه زودتر زمان و مکان مجمع سالانه کمیته را اعلام نماید که بزودی این امر نیز تحقق خواهد یافت.

۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.