رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - تایلند؛نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - تایلند؛نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

مراسم وزن کشی  چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا عصر روز گذشته (جمعه) در بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن ۵۷ کیلوگرم یونس سرمستی در دور اول با حریفی از ترکمنستان روبرو می شود و در صورت پیروزی در دور بعدی با برنده دیدار کشتی ژاپن و پاکستان مصاف خواهد داشت. در این وزن ۱۶ کشتی گیر حضور دارند. نمایندگان هند و مغولستان در گروه سرمستی حضور دارند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم میثم نصیری در دور اول با حریفی از تایلند کشتی خواهد گرفت و در دور بعدی باید به مصاف برنده دیدار نمایندگان ازبکستان و ویتنام برود. در این وزن ۱۹ نفر وزن کشی کردند. کشتی گیران قرقیزستان و مغولستان در گروه نماینده ایران هستند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با تی کومورا از ژاپن مسابقه می دهد و در صورت پیروزی در دور دوم با  برنده دیدار نمایندگان ازبکستان و قرقیزستان روبرو خواهد شد. در این وزن ۱۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول با کشتی گیر تایلند و دور بعدی با برنده مبارزه کشتی گیران ازبکستان و تاجیکستان مصاف خواهد داشت. در این وزن ۱۴ نفر روی باسکول رفتند.

مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از ساعت 6:30  صبح روز شنبه به میزبانی تایلند آغاز خواهد شد. تیم ایران در مسابقات کشتی فرنگی با ۷ مدال طلا، نقره و برنز قهرمان آسیا شد.

۱ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.