/سومین دوره بازی های آسیایی داخل سالن – ویتنام/تیم ملی شطرنج با سه شانس ادامه می دهد

/سومین دوره بازی های آسیایی داخل سالن – ویتنام/تیم ملی شطرنج با سه شانس ادامه می دهد
مسابقه شطرنج سریع (رپید) امروز درحالی در شهر هایلونگ ویتنام برگزار شد که نمایندگان ایران در سه دور ، چهارم، پنجم و ششم با حریفان خود مسابقه دادند.

به گزارش خبرنگار اعزامی؛در ادامه رقابتهای شطرنج سومین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن ویتنام احسان قائم مقامی امروز در دور چهارم، شطرنج باز ویتنام را شکست داد و پس از آن بازی را به استاد بزرگ از کشور چین واگذار کرد. احسان در دور ششم به مصاف ورزشکاری از فیلیپین رفت که این حریف را شکست داد.
الشن مرادی ، دیگر استاد بزرگ  کشورمان در دور چهارم نتیجه را به استاد بزرگ هند واگذار کرد و پس از آن به ورزشکاری از قطر باخت. او در دور ششم، شطرنج باز عراقی را شکست داد.
آتوسا پورکاشیان نماینده تیم ملی بانوان کشورمان بود، که در دور چهارم بازی را به استاد بزرگ چین باخت و دردور پنجم با ورزشکار مغلوستانی مساوی کرد. و در دور ششم هم به ورزشکار قطری که چینی الاصل است،باخت.
شادی پریدر دیگر نماینده کشورمان در بخش سریع بانوان در دور چهارم مالدیو را مغلوب کرد و در دور پنجم وششم ، به ترتیب بازی را به ازبکستان و فیلیپین واگذار  کرد.
در مجموع امتیازات نهایی احسان قائم مقامی 5/4 امتیاز، الشن مرادی 5/3 امتیاز ،آتوسا پورکاشیان 5/3 امتیازو شادی پریدر 3 امتیاز از  6 امتیاز را کسب کردند.
این رقابت ها در حالی دنبال می شود که از میان ملی پوشان ایران، شادی پریدر شانس خود را برای کسب مدال از دست داده اما سایر ملی پوشان همچنان شانس دارند.
یادآور می شود ، سه دور پایانی مسابقه ها فردا 9 صبح پیگیری می شود


 

۱۱ آبان ۱۳۸۸ ۱۸:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.