ادامه درخشش نماینده شطرنج ایران درحضور معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان/نایب قهرمان جهان هم حریف خادم الشریعه نشد

ادامه درخشش نماینده شطرنج ایران درحضور معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان/نایب قهرمان جهان هم حریف خادم الشریعه نشد
نماینده شایسته شطرنج کشورمان موفق شد در دور پنجم رقابتهای جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان به پنجمین تساوی ارزشمند خود این بار در برابر نایب قهرمان شطرنج بانوان جهان دست پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون شطرنج، مرحله دوم رقابتهای شطرنج جایزه بزرگ بانوان جهان از 22 بهمن با حضور 11 شطرنجباز برتر جهان و نماینده شطرنج کشورمان در تهران آغاز شد و تا چهارم اسفندماه ادامه دارد.

دور پنجم این رقابتها با حضور گرم و صمیمی رباب شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از ساعت 15 دیروز آغاز شد و سارا سادات خادم الشریعه نماینده شایسته کشورمان به مصاف ناتالیا پوگونینا استاد بزرگ روس و نایب قهرمان شطرنج بانوان جهان در سال 2015 رفت و موفق شد در دیداری هوشمندانه وی را متوقف کند و به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کند. این پنجمین تساوی نماینده شطرنج کشورمان در این مسابقات است.

در دیگر دیدارهای امروز ناتالیا ژوکوا از اوکراین و نینو باتسیاشویلی از گرجستان، نانا زاگنیدزه از گرجستان و شوئه ژائو از چین، پیا کراملینگ  از سوئدو هومپی کونرو از هند و ونجون جو از چین-والنتینا گونینا از روسیه به نتایج تساوی دست پیدا کردند. دروناوالی هاریکا از هندوستان نیز موفق شد آنتوانتا استفانوا از بلغارستان را شکست دهد.

دور ششم این مسابقات از ساعت 15 امروز 28 بهمن ماه پیگیری می شود و خادم الشریعه با نینو باتسیاشویلی نایب قهرمان شطرنج بانوان اروپا رقابت خواهد کرد.

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.