کیومرث هاشمی:انتخاب زهرا نعمتی بعنوان پرچمدارکشورمان در المپیک بازتاب جهانی فراوانی داشت

کیومرث هاشمی:انتخاب زهرا نعمتی بعنوان پرچمدارکشورمان در المپیک بازتاب جهانی فراوانی داشت
با حضور در منزل خانم نعمتی سعی کردیم تا حکم پرچمداری او را توسط آخرین پرچمدار بازی‌های آسیایی اینچئون به وی تقدیم کنیم که جای بسیار خوشحالی دارد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی در مراسم اهدای حکم پرچمداری زهرا نعمتی توسط بهداد سلیمی اظهار کرد: بعد از جلسه‌ای که در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک داشتیم تصمیم بر این شد که پرچمداری بازی‌های المپیک ریو به زهرا نعمتی اهدا شود و قرار بود اهدای پرچمداری وی در مراسم خاصی توسط بهداد سلیمی آخرین پرچمدار بازی‌های آسیایی اینچئون به وی داده شود. امروز خوشحالم که شاهد چنین اتفاق مهمی در منزل زهرا نعمتی هستیم.

وی افزود: پرچمداری زهرا نعمتی در بازی‌های المپیک 2016 ریو در جامعه ورزش جهان بازتاب فروانی داشت و حدی بود که تمام جهانیان نسبت به حضور یک بانوی محجبه و مسلمان به عنوان پرچمدار دیدگاه مثبتی داشتند و ما شاهد بازتاب وسیعی در این زمینه در جامعه ورزشی جهان بودیم.

هاشمی تاکید کرد: تا به امروز در تاریخ ورزش دنیا ما فردی مثل زهرا نعمتی نداشتیم که با وجود معلولیت بتواند رقبای سرشناس خود را کنار بزند و سهمیه المپیک را در تیروکمان کسب کند و این مسئله باعث شد تا بازتاب خوبی در این زمینه در سطح جهان داشته باشیم. من به زهرا نعمتی خسته نباشید می‌گویم و از تلاش‌های وی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد:کمتر ورزشکاری داریم که این همه انگیزه و پشتکار داشته باشد تا بتواند به تمام اهدافی که در ورزش ترسیم کرده دست پیدا کند. بدون شک دستیابی به این هدف و کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک ریو بدون حمایت‌های همسر وی و حمایت‌های فدراسیون تیروکمان و فدراسیون جانبازان و معلولین امکان‌پذیر نبود. من یقین دارم با انگیزه‌ای که خانم نعمتی دارد قطعا در المپیک نیز یکی از مدال‌آوران خواهد بود و به شخصه از تلاشهای وی تقدیر و تشکر می‌کنم و همچنین از مجموعه ورزشی فدراسیون جانبازان و معلولین و فدراسیون تیروکمان که تا به امروز در جهت کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک از او حمایت‌های زیادی داشتند قدردانی می‌کنم.

وی ضمن تشکر از سلیمی به خاطر حضورش در منزل زهرا نعمتی و تقدیم حکم پرچمداری به وی اظهار کرد: من امیدوارم این قهرمان پرافتخار کشورمان به زودی به دوران اوج خود برسد و شاهد حضور این ورزشکار پرافتخار در صحنه‌های بین‌المللی در المپیک باشیم. وی یک از افراد شاخص ما در المپیک ریو است.

هاشمی همچنین از حضور شهریان در این مراسم تشکر و خاطرنشان کرد: مجموعه تلاش‌های ورزش کشور سبب خواهد شد تا ما بتوانیم کاروانی همدل و با آمادگی مطلوب در المپیک ریو داشته باشیم.

هاشمی در پایان همچنین از حضور اصغر رحیمی در این مراسم قدردانی و خاطرنشان کرد: وی از پیشکسوتان ورزش کشور در بحث کاروان المپیک است و ما سعی کردیم با انتخاب وی کاروان ایران را به سمت جوان‌گرایی سوق دهیم. امیدوارم که با برنامه‌های خوبی که ایشان دارد ما بتوانیم تا المپیک کاروان بسیار خوبی را داشته باشیم.

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۸:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.