مجید زارعیان: خودباوری رمز موفقیت جودوی ایران است

مجید زارعیان: خودباوری رمز موفقیت جودوی ایران است
بعد از عملکرد خوب بچه ها در اتریش، عازم آلمان و شهر دوسلدورف هستیم تا در آنجا و قبل از مسابقات دو روز با تیم ملی آلمان تمرین مشترک داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش مجید زارعیان گفت:سرمربی تیم ملی با اعلام رضایتمند بودن وضعیت فعلی جودوکاران ما از اثربخشی این تمرینات گفته و بیان داشت: این تمرینات باعث بالا رفتن خود باوری بچه ها میشود. در واقع بچه های ما چه این دو عزیز و چه سایر عزیزان حاضر در اردو از نظر فنی چیزی نسبت به جودوی جهان کم ندارند و فقط نیاز به تمریناتی اینگونه دارند تا با قرار گرفتن در برابر حریفان خارجی به یک خودباوری و اعتماد به نفس قابل قبول برسند. در حقیقت چیزی که بچه های ما کم دارند همین خودباوری و اعتماد به نفس است.
زارعیان در ادامه از زحمات مربیان تیم ملی آقایان شاطرزاده، دلیر و دیگر اعضای کادر فنی تشکر کرده و گفت: این نتایج که شکر خدا به دست آمد حاصل یک تلاش تیمی هست که به این شکل خود را نشان می دهد. این بچه ها نشان دادند که اعتماد مسئولین و ارتباط بیشتر و نزدیکتر آنها چقدر می تواند اثر بخش باشد.
وی در پایان به مسابقات گرند پری آلمان اشاره نمود: جودو کاران ما در این مسابقات در دو روز مسابقه می دهند. اول اسفند سعید ملایی به روی تاتامی خواهد رفت ودوم اسفند محجوب که در پایان مسابقات نیز یک اردوی مشترک سه روزه هم برای بچه پیش بینی شده است.

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.