تور جهانی کیش؛ درخشنده: میزبانی ایران کمتر از دیگر کشورها نیست

تور جهانی کیش؛ درخشنده: میزبانی ایران کمتر از دیگر کشورها نیست
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: میزبانی ایران در تور جهانی کمتر از سایر کشورها نیست و حتی در برخی فاکتورها از مدعیان میزبانی بهتر عمل کرده ایم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تور جهانی والیبال از امروز (دوشنبه) با رقابت تیم های گروه مقدماتی آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره امکانات ایجاد شده برای میزبانی این رقابت ها در جزیره کیش گفت: من به عنوان نماینده فدراسیون در نخستین نشست با منطقه آزاد کیش که چند ماه پیش برگزار شد، شرکت کردم و باور نداشتم که در این مدت این همه کارهای عمرانی برای میزبانی این رقابت ها برگزار شود.
وی که برای آشنایی با میزبانی تور جهانی و استاندارهای مورد نیاز برگزاری این رقابت ها در تور جهانی آنتالیا و قطر نیز شرکت کرده بود، امکانات ایجاد شده برای تور جهانی در کیش را عالی ارزیابی کرد، گفت: مهمترین ویژگی این رقابت ها فاصله بسیار اندک زمین با دریاست که در کشورهای دیگر اینگونه نیست. در آنتالیا در یک پارک مسابقات برگزار شد و در قطر نیز یک مجموعه ورزشی بود.
درخشنده گفت: فدراسیون والیبال و منطقه آزاد کیش تلاش خودشان را برای برگزاری این رقابت ها انجام دادند و به یقین میزبانی نخستین دوره بدون مشکل نخواهد بود، اما تا کنون کارها بر اساس برنامه ریزی ها انجام شده است.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال تصریح کرد: به نظر من میزبانی ایران از نظر مکان برگزاری مسابقات، اسکان و تغذیه خوب است و ایران نشان داد که می تواند میزبان مناسبی برای تور جهانی والیبال باشد.
وی درباره تعداد تیم های شرکت کننده نیز گفت: این مسابقات نخستین میزبانی ایران در تور جهانی است اما در سال های بعد استقبال به مراتب افزایش خواهد یافت زیرا تیم های شرکت کننده بهترین تبلیغ کننده برای میزبانی ایران خواهند بود.

۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.