ادامه درخشش نماینده ایران ؛توقف بانوی سوم شطرنج جهان مقابل ساراسادات خادم الشریعه در مسابقات جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان

ادامه درخشش نماینده ایران ؛توقف بانوی سوم شطرنج جهان مقابل ساراسادات خادم الشریعه در مسابقات جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان
نماینده شایسته ایران در دور چهارم رقابت های جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان به مصاف ونجون جو ، استاد بزرگ سرشناس چینی رفت و موفق شد در یک دیدار سخت و نسبتا کوتاه حریف نامدارش را متوقف کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وبه نقل از سایت  فدراسیون شطرنج، در دور چهارم رقابت های جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان ، نماینده شایسته ایران به مصاف ونجون جو ، استاد بزرگ سرشناس چینی رفت و موفق شد در یک دیدار سخت و نسبتا کوتاه حریف نامدارش را متوقف کند.

ونجون جو که از سال 2011 و با کسب عنوان نائب قهرمانی در رقابت های جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان ، عنوان استاد بزرگی بانوان را یدک می کشد در مسابقات جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان 2014-2013 در شارجه امارات نیز عنوان اولی مشترک را با هموطنش ییفان هو بدست آورده است.

وی همچنین دوبار در سال های 2010 و 2014 قهرمان بانوان چین شده و از سال 2014 عنوان استادبزرگی آقایان را بدست آورده است.
در دیگر دیدارها نیز نینو باتسیاشویلی از گرجستان مقابل ناتالیا پوگونینای روس شکست خورد.والنتینا گونینا از کشور روسیه مقابل پیا کراملینگ سوئدی به پیروزی رسید.هومپی کونرو و دروناوالی هاریکا هر دو از هندوستان به نتیجه تساوی رضایت دادند.

همچنین آنتوانتا استفانوا از بلغارستان مقابل نانازاگنیدزه از گرجستان شکست خورد و شوئه ژائو از چین به یک پیروزی ارزشمند دیگر اینبار مقابل ناتالیا ژوکوا از اوکراین دست پیدا کرد.
 

۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.