پانزدهمین مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو برگزار شد

پانزدهمین مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو برگزار شد
مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو با ریاست نصرالله سجادی در محل آکادمی ملی المپیک و با حضور رباب شهریان، سیدمحمد پولادگر و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، پانزدهمین مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو با حضور دکتر نصراله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک، اسدی مسئول امور مجامع ورازت ورزش و جوانان، گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، محمد احسنی فروز سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو، روسای هیات‌های استانی تکواندو، مسئولین فدراسیون تکواندو، نماینده مربیان، داوران و ورزشکاران، ظهر دیروز (یکشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب و در سالن جلسات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع که با ریاست نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در آغاز گزارشی تصویری از عملکرد یک ساله فدراسیون برای مهمانان به نمایش درآمد. بعد از آن سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو با ارائه گزارشی از فعالیت ها و موفقیت های این رشته از در راه بودن نسل طلایی دختران تکواندوکار خبر داد. در ادامه نیز وضعیت مالی و تقویم ورزشی فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری این مجمع گفت: تکواندو جزو رشته‌های قهرمان و مدال آور است و در کشور ما رشته ای بسیار موفق است که علت این موفقیت زحمات خانواده تکواندو است. هم چنین برنامه ریزی منسجم فدراسیون در سال های گذشته و هماهنگی موجود میان تمامی اعضای خانواده تکواندو که در خط مقدم فدراسیون قرار دارند باعث چنین افتخار آفرینی هایی شده است. در این میان نمی توان از زحمات ملی پوشان و مربیان چشم پوشی کرد. از ریاست فدراسیون و هیات رییسه و تمامی جامعه تکواندو که در حال فعالیت و کمک به یکدیگر هستند تشکر می کنم.

۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.