تورنمنت جودوی اتریش؛ محجوب طلا گرفت ملایی برنز

تورنمنت جودوی اتریش؛ محجوب طلا گرفت ملایی برنز
تورنمنت جودوی اتریش با کسب مدال طلای جواد محجوب و برنز سعید ملایی برای تیم ایران همراه شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تورنمنت جودوی اتریش که از روز شنبه با حضور 242 جودوکار از 48 کشور در شهر اوبروارت آغاز شده بود، یکشنبه شب به پایان رسید.
این مسابقات دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک 2016 بود.تیم ملی ایران که با ترکیب سعید ملایی در منهای 81 کیلوگرم و جواد محجوب در منهای 100 کیلوگرم و با هدایت مجید زارعیان در این رقابت ها حضور یافته بود، موفق به کسب یک مدال و یک برنز شد تا امیدها برای رسیدن به 2 سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو افزایش یابد.
جواد محجوب در وزن منهای 100 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست به ترتیب برابر فارا آرون از اتریش، جلیل شوکروف از جمهوری آذربایجان و وینچنزو آرکو از ایتالیا به برتری دست یافت و به فینال رسید تا برای کسب مدال طلا به مصاف آرسن عمر اف از روسیه برود.
جودوکار کشورمان در دیدار نهایی، حریف قدرتمند روس خود را با شکست بدرقه کرد و به مدال طلای این رقابت ها دست یافت.
در وزن منهای 81 کیلوگرم، سعید ملایی پس از استراحت در دور نخست توانست الوین احمدلی از جمهوری آذربایجان، اوچینکاوس از لتونی و امانئول لوسنتی از آرژانتین را با شکست روبرو کرده و به نیمه نهایی صعود کند.
وی در این مرحله پس از پنج دقیقه مبارزه نفس گیر برابر نایامسورن از مغولستان شکست خورد تا شانس رسیدن به دیدار نهایی را از دست داده و به رقابت رده بندی برسد.
سعید ملایی در دیدار رده بندی مقابل آرمان ماخامبدوف از قزاقستان در پایان پنج دقیقه با یک امتیاز یوکو به برتری دست یافت و مدال برنز را به گردن آویخت.

۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.