مسابقات بین المللی تنیس جوانان ( جونیور) ؛حذف نمایندگان ترکیه و پاکستان توسط تنیسورهای ایرانی

مسابقات بین المللی تنیس جوانان ( جونیور) ؛حذف نمایندگان ترکیه و پاکستان توسط تنیسورهای ایرانی
نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس جوانان با پیروزی نمایندگان کشورمان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وبه نقل از سایت  فدراسیون تنیس؛ نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس جوانان ( جونیور) در سال ۲۰۱۶ ، از روز گذشته به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک کیش آغاز شد و تنیسورهای ایرانی و خارجی حاضر در بازیها به مصاف حریفان خود رفتند.

در جدول اصلی پسران ۴۸ تنیسور از کشورهای ایران، نروژ، ترکیه، انگلیس، ایتالیا، هند، ازبکستان،امارات ، تاجیکستان، مصر ، پاکستان و اردن حضور دارند که از این تعداد ۲۲ تنیسور ایرانی موفق به شکست حریفان خود شدند.

از بین بازیکنان ایرانی، احسان بارونی و امیر سینا صالح با حذف نمایندگان ترکیه و پاکستان، به همراه تنیسورهایی از نروژ ، ترکیه، انگلیس، ایتالیا، هند، ازبکستان، امارات ، بحرین، تاجیکستان، مصر ، اردن و سایر نمایندگان کشورمان جواز حضور در راند بعدی بازیها را بدست آوردند و در بخش ۲ نفره با انجام ۸ دیدار تنیسورها به مصاف یکدیگر رفتند.

همچنین در بخش دختران ۲۹ تنیسور از کشورهای ایران، ژاپن، اکوادور، ترکیه، آلمان، کرواسی، روسیه، هند و اندونزی ، حضور دارند که غزل پاک باطن، هلیا غفرانی ، صدف صادق وزیری ، هانا طهماسبی و آرتا فریدی به همراه تنیسورهایی از ژاپن، اکوادور، آلمان و انگلیس به مرحله بعدی بازیها راه یافتند و جدول ۲ نفره نیز با انجام ۲ دیدار و صعود یک تیم ایرانی آغاز شد.

این رقابت ها امروز ( ۲۰ بهمن ماه) با انجام ۵۱ بازی در بخش دختران و پسران پیگیری می شود.

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان است و حسن لاچینانی، آرمین آزاد پور، احسان جعفر بیکی، سام صدری، سمانه یارمحمدی به عنوان دستیار سرداور، پری رخ احمدی، اکرم کامیاب و لعیا خیام باشی نیز به عنوان داور حضور دارند.

۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.