سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا- ویتنام؛ سرمربی اوکراینی تیم ملی فوتسال بانوان: در فینال بازهم با ژاپن روبرو می شویم

سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا- ویتنام؛ سرمربی اوکراینی تیم ملی فوتسال بانوان: در فینال بازهم با ژاپن روبرو می شویم
ما همیشه برای پیروزی بازی می کنیم و از هم اکنون به فکر بازی آینده در مرحله نیمه نهایی با اردن هستیم تا با پیروزی بر این تیم راهی فینال شویم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سرمربی اوکراینی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از پیروزی بر ژاپن در سومین دوره بازهای آسیایی ویتنام گفت: بازی بسیار سختی را انجام دادیم و باید بگویم که خدا با ما بود که توانستیم تیم قدرتمند ژاپن را شکست دهیم.
لیدومیلا پس از پایان بازی ایران و ژاپن که با برتری 3 بر 2 ایران به پایان رسید با بیان مطلب فوق گفت:تیم ژاپن هم شانس موفقیت زیادی در این بازی داشت و با توجه به اینکه بچه های ما نتوانستند بازی خوب خود را ارائه کنند با این وجود هم شانس با ما یار بود و هم اینکه نتیجه 8 ماه تمرینات فشرده و مستمر خود را در این بازی گرفتیم ضمن اینکه هنوز کار تمام نشده چرا که من پیش بینی می کنم که در فینال یک بار دیگر با ژاپن روبرو خواهیم شد.
لیدومیلا در پاسخ به این سوال که چرا زمانی که ژاپنی ها 5 خطایی بودند بازیکنان ما به مدت 10 دقیقه نتوانستند از آنها یک خطا بگیرند و در دقایق پایانی با خطایی که بدست آوردیم صاحب موقعیت گل پیروزی شدیم گفت: شرایط بازی آن قدر سخت و دشوار بود که فرصت انتقال چنین مواردی به بازیکنان با توجه به حساسیت بازی و سر و صدای زیاد تماشاگران نبود.
وی در باره اینکه آیا با اندیشه تساوی به میدان ژاپن آمدید یا پیروزی گفت: ما همیشه برای پیروزی بازی می کنیم و از هم اکنون به فکر بازی آینده در مرحله نیمه نهایی با اردن هستیم تا با پیروزی بر این تیم راهی فینال شویم.

۱۱ آبان ۱۳۸۸ ۱۴:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.