والیبال در آستانه رویدادی بزرگ ، ایران میزبان 56 تیم از 24 کشور

والیبال در آستانه رویدادی بزرگ ، ایران میزبان 56 تیم از 24 کشور
رئیس فدراسیون والیبال گفت: در آستانه برگزاری رویداد مهم و بزرگی در جزیره کیش قرار داریم و حضور و رقابت تیم های ساحلی از 24 کشور دنیا گام بلندی در تحقق صنعت توریسم ورزشی است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، جمهوری اسلامی ایران از 25 تا 30 بهمن ماه برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش خواهد بود.
دکتر محمدرضا داورزنی درباره میزبانی ایران در این رقابت ها افزود: از چندین ماه پیش کارهای اجرایی و هماهنگی برگزاری تور جهانی در کیش آغاز شده است و مسئولین منطقه آزاد کیش و میکا مال حامی اصلی این مسابقات نیز همکاری بسیار خوبی برای برگزاری این مسابقات دارند وبه امید خدا تا چند روز آینده زمین های ساحلی کیش به طور کامل آماده برگزاری تورجهانی والیبال ساحلی خواهد شد.
وی با بیان اینکه حضور 56 تیم در این رقابت ها قطعی شده است، افزود: ما در آستانه برگزاری رویداد بزرگی هستیم و 56 تیم از 24 کشور دنیا در این مسابقات شرکت خواهند کرد و با توجه اینکه کیش یک جزیره توریستی در ایران به حساب می آید اکثر تیم ها ومیهمانان با خانواده هایشان دراین جزیره حضور پیدا خواهند کرد. همچنین تعدادی از ناظران و کارشناسان فدراسیون جهانی والیبال نیز در این مسابقات به عنوان مهمان حضور پیدا می کنند.

داورزنی در ادامه گفت: افرادی هم از سوی سفارت خانه ها برای تماشای این مسابقات به کیش سفر خواهند کرد.

وی از قضاوت 16 داور بین المللی والیبال ساحلی در این رقابت ها خبر داد و گفت: برخی از این داوران نیز درخواست حضور با خانواده در جزیره کیش و مسابقات را دارند که در مکاتبات با فدراسیون جهانی نیز برای هرنوع همکاری اعلام آمادگی کردیم.

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ۰۸:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.