افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان:شرایط خیلی خوب اردوی هلند روحیه و انگیزه بچه ها را افزایش داده است

افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان:شرایط خیلی خوب اردوی هلند روحیه و انگیزه بچه ها را افزایش داده است
سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان که به همراه تیمش در اردوی هلند به سر می برد ضمن اعلام رضایت از برگزاری این اردو اظهار داشت: اردوی هلند با هدف گذاری نوع تمرینات متفاوت جزو برنامه های ما بود و تمام موارد این اردو از جمله استفاده از مشاوران و کادر فنی هلندی و نوع برنامه تمرینی از قبل اعزام کاملا هماهنگ شده بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی،افشین فرزام افزود: به محض ورود به شهر تیلبرگ هلند در ساختمان شهرداری مورد خوشامدگویی شهردار و تعدادی از حامیان مالی قرار گرفتیم. خوشبختانه هر اسپانسر قسمتی از کار را به عهده گرفته که از جمله آن ها دوچرخه ها، لباس های مخصوص روئینگ و قایق است.
وی از همکاری با مربیان و کادر فنی متخصص در اردوی هلند خبر داد و بیان کرد: ارنات باکلز مسئول تمام هماهنگی ها با مربیان هلندی، اسپانسرها و تدارکات است، یوسه اومز از مربیان برجسته المپیکی هلند کارهای بدنسازی را هدایت می کند و پیتر کلومپ دیگر مربی تیم کارهای تکنیکی در آب و برنامه کلی را در کنار تیم مشاوره می دهد.
فرزام تمرکز بر روی برنامه تکنیکی را اولویت برنامه های تیم در اردوی هلند عنوان کرد و افزود: تمرینات تکنیکی اهمیت بسزایی دارد و رفته رفته با افزایش فشار تمرینات به دنبال بالا بردن سطح کیفی تمرینات هستیم.
وی ادامه داد: تمرینات بدنسازی نیز حرکات سرعتی با ایجاد مقاومت در حرکت و بالا بردن توان استقامتی و انفجاری عضلات به نحوی که مسافت و زمان در یک مسابقه 2کیلومتر مدنظر قرار دارد.
سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان با اشاره به میزبانی عالی هلند در این اردو تصریح کرد: اردوی ما کاملا از سوی اسپانسرها مورد حمایت قرار گرفته و مسئولین شهر تیلبرگ نیز همکاری بسیار خوبی با ما دارند و سالن های بدنسازی شهرداری در اختیار ما قرار گرفته است.
فرزام با تقدیر از مسئولین فدراسیون در خصوص هماهنگی و اعزام اردوی هلند تاکید کرد: ایجاد انگیزه و بالابردن روحیه ورزشکاران مهمترین تاثیری است که تاکنون در تیم ایجاد شده و البته امکانات و شرایط خوب اردو موجب پیشرفت کیفی بچه ها خواهد شد.

۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.