قرعه کشی اولین گراند اسلم 2016 فرانسه/ دیدار خدابخش با ویزر رییس فدراسیون جهانی جودو

قرعه کشی اولین گراند اسلم 2016 فرانسه/ دیدار خدابخش با ویزر رییس فدراسیون جهانی جودو

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش؛ زنگ شروع مسابقات گرند اسلم فرانسه، به عنوان یکی از مهمترین مسابقات سطح بین المللی جهان با انجام قرعهکشی جودوکاران به صدا درآمد.
در این دوره از مسابقات 564 ورزشکار برجسته رشته جودو از 91 کشور جهان حضور دارند که سعید ملایی و جواد محجوب، دو نماینده کشورمان، نیز از جودوکاران حاضر در این مسابقات هستند.
بر همین اساس طبق برنامه قرعه کشی انجام شده، سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم برابر جودوکار اسپانیایی و جواد محجوب وزن 100- کیلوگرم برابر ورزشکاری از کشور اسلواکی صبح روز 18 بهمن ماه به وقت کشورمان مصادف با 7 فوریه 2016،  به روی تاتامی خواهند رفت.
قابل ذکر است که گروه وزنی سعید ملایی با 63 جودوکار بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده و در گروه وزنی جواد محجوب نیز 54 ورزشکار شرکت کرده اند.
در حاشیه این برنامه نیز دکتر رشید خدابخش سرپرست فدراسیون جودو و کوراش جمهوری اسلامی ایران با «ویزر» رییس فدراسیون جهانی و همچنین « بارکوس» رییس کمیته داوران این دوره از مسابقات دیدار کرد.
خدابخش طی تماس تلفنی این دیدارها را بسیار سودمند و در فضایی دوستانه توصیف نمود و گفت: آقای بارکوس از ایران به نیکی یاد کرده و ابراز کردند که بسیار علاقه مند هستند که حضوری مجدد در ایران داشته باشند.  

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.