مراسم افتتاحیه دوره تخصصی روانشناسی ورزش با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزارشد

مراسم افتتاحیه دوره تخصصی روانشناسی ورزش با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزارشد
مراسم افتتاحیه دوره تخصصی فنون مشاوره در روانشناسی ورزشی با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک و 26 داوطلب روز پنج شنبه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد

   

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مهندس شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک که از سخنرانان این مراسم بود با بیان اینکه نیاز به متخصصین روانشناسی ورزشی در ورزش ایران به شدت احساس می شود خطاب به شرکت کنندگان این دوره گفت: این دوره آموزشی فرصت مناسبی است تا شما که در این زمینه شغلی درگیر کار هستید با افزودن به دانش خود ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی را بیش از پیش راهنمایی کنید.
وی در ادامه ضمن بیان این مطلب که در این دوره از بهترین اساتید در این زمینه بهره گرفته شده است افزود:  این دوره فرصت خوبی است که دانش تان را افزایش دهید چرا که شما با روح و روان انسانها سروکار دارید.
در ادامه این مراسم دکترسید محمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک در سخنانی ضمن مثبت ارزیابی کردن رویکرد جدید کمیته ملی المپیک که همانا آموزش نیروی انسانی در زمینه مشاوره تخصصی در روانشناسی ورزشی است گفت: شرکت کنندگان این دوره که از بین 140 داوطلب انتخاب شده اند پس از پایان این دوره آموزشی باید بتوانند مستقیماً عملکرد ورزشکاران را بالا ببرند.
وی در ادامه گفت: حلقه مفقوده این رشته در کشور ایران تربیت علمی و عملی روانشناسان ورزشی در دانشگاه ها است و ما امیدواریم برای المپیک 2020 با برطرف کردن این نقیصه روانشناسانی را تربیت کنیم که تنها مختص یک رشته ورزشی خاص باشند تا کیفیت خدمات روانشناسی ورزشی در تیم های ورزشی را بالا ببریم.
در ادامه دکتر محمد خبیری از اساتید دوره مذکور ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان گفت: دوستان زیادی در ایران هستند که در زمینه روانشناسی ورزشی فعالیت می کنند اما متخصصین ما در زمینه مشاوره تخصصی در رشته ورزشی خاص به تعداد انگشتان دست هم نمی رسند.
دکتر خبیری در ادامه گفت: ما به متخصصین آموزش دیده در این زمینه نیازمندیم، لذا امیدوارم با برگزاری دوره هایی مشابه این دوره که قدم اول ما می باشد نیاز ورزش کشور را به این مهم مرتفع کنیم.
دوره تخصصی فنون مشاوره در روانشناسی ورزشی از روز پنجشنبه 15 بهمن ماه آغاز و 26 داوطلب شرکت در این دوره طی هشت هفته و با گذراندن 64 ساعت کلاس آموزشی که روزهای پنجشنبه هر هفته درآکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد این دوره را پشت سر خواهند گذاشت.

شایان ذکر است این دوره با محوریتCBT  برگزار می شود و در پایان دوره و پس از برگزاری آزمون کتبی و شفاهی که 23 اردیبهشت 1395 از شرکت کنندگان اخذ خواهد شد، فارغ التحصیلان گواهی پایان دوره ای را از آکادمی ملی المپیک و سازمان نظام روانشناسی دریافت خواهند کرد.

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.