فدراسیون های جهانی به یاری المپیک ریو شتافتند

فدراسیون های جهانی به یاری المپیک ریو شتافتند
در جلسه IOC، 28 فدراسیون جهانی رشته های ورزشی تابستانی برای کاهش نگرانی ها المپیک ریو گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از insidethegames؛فدراسیون های جهانی رشته های ورزشی تابستانی در لوزان سویس و جلسه ای مشترک با IOC  گرد هم آمدن تا در این نشست مسائلی مانند افزایش بهره وری بازی ها،ایجاد مناطق دفتر فضای باز ،مناطق جلسه مشترک و راه حل های حمل و نقل مقرون به صرفه را بررسی کنند.
هر چند در این میان ریو به دلیل رکود اقتصادی کشورش در تامین بودجه با مضیقه مواجه شده است اما فدراسیون جهانی قایقرانی با پیشنهاد طرح های سعی در کم کردن هزینه های المپیک دارند.
مت اسمیت مدیر اجرایی فدراسیون جهانی قایقرانی ضمن پرباز توصیف کردن این نشست گفت:نخستین بار است که کمیته بین المللی المپیک دست به چنین کاری می زند .
اسمیت در ادامه افزود:راه اندازی جایگاه شناور 4000 هزار نفری می تواند صرفه جویی 4 میلیون دلاری در بودجه قایقرانی داشته باشد.
مدیر اجرایی FISA  در ادامه تصریح کرد :این جلسه به ما اجازه داد که بتوانیم در راه توسعه قایقرانی در رقابت های المپیک گام موثری برداریم وبتوانیم تجارب گسترده خود را در اختیار ریو بگذاریم که شامل برگزاری 8 رویداد جهانی قایقرانی در هر سال است.
اسمیت در پایان خاطر نشان کرد:ما هم متعهد می شویم که حمایت همه جانبه و گسترده خود را از رقابت های المپیک ریو اعلام داریم.

 

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.