رئیس کمیته برگزاری المپیک2018 ؛یپونگ چانگ در فاز عملیاتی قرار گرفته است

رئیس کمیته برگزاری المپیک2018 ؛یپونگ چانگ در فاز عملیاتی قرار گرفته است
چو یان هو رئیس کممیته برگزاری رقابت های المپیک زمستانی 2018از حضور برترین اسکی بازان جهان در پیست پیونگ چانگ در روزهای آتی خبر داد.

  به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و نقل از خبرگزاری کره ای Yonhap؛در روزهای 6 و 7 فوریه برترین اسکی بازان جهان بر برگزاری رقابت های جهانی این رشته به مرکز آلپاین جیزین واقع در پیونگ چانگ قدم می گذارند.

چو یان هو رئیس کمیته برگزاری رقابت های المپیک زمستانی در این خصوص گفت:ساخت و ساز برای مکان های رقابتی و غیر رقابتی جام جهانی اسکی و المپیک 2018 هم اکنون ادامه دارد،اما در موعد مقرر به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه افزود:ما نیز هم اکنون و 2 سال پیش از المپیک با برگزاری رقابت های جام جهانی اسکی پروژه خود را وارد مرحله عملیاتی کرده ایم.

هر چند در این میان کریستفر دوبی در سرکشی ماه دسامبر خود ، جدول زمان بندی را خیلی نزدیک و قدری کند توصیف کرد،اما ناظر فدراسیون جهانی برف این رقابت ها را برای برگزاری مسابقات مناسب دانست.

شایان ذکر است: هم اکنون 60% از محل برگزاری رقابت های زمستانی تکمیل شده است ،فدراسیون جهانی اسکی نیز به همین اندازه برای برگزاری رقابت های جام جهانی خود بسنده کرده است.



۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۸:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.