تور جهانی - میکاکاپ؛ ساحلی بازان نوجوان و جوان در اردوی بزرگسالان

تور جهانی - میکاکاپ؛ ساحلی بازان نوجوان و جوان در اردوی بزرگسالان
تیم های ملی والیبال ساحلی جوانان و نوجوانان از 19 بهمن ماه به اردوی بزرگسلان در کیش ملحق می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون  والیبال، جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار از 25 تا 30 بهمن میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش است.
مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران از روز پنج شنبه هشتم بهمن ماه با حضور شش ملی پوش در کیش آغاز شده است و به مدت 15 روز ادامه خواهد داشت.
رحمان رئوفی، بهمن سالمی، صابر هوشمند، عباس پور عسگری، آق محمد سلاق و پرویز فرخی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند که تمرینات خود را زیر نظر «کیودی» سرمربی جدید تیم های ملی والیبال ساحلی پیگیری می کنند.
از روز دوشنبه 19 بهمن ماه هشت بازیکن تیم های ملی والیبال ساحلی جوانان و نوجوانان نیز به این اردو ملحق خواهند شد تا اردوی کیش به کمپ تیم های ملی و رده سنی ساحلی ایران تبدیل شود.
محمدرضا بشیری، جواد فیروز پور، علی نوروزی و سینا عنایتی ملی پوشان جوان ساحلی به همراه مازیار هوشمند به عنوان سرمربی، محمدرضا حضرت پور، سالار غنی دل، رسول یمرلی و ارشیا اکبری ملی پوشان نوجوان با هدایت پرویز فرخی نفرات دعوت شده به این اردو هستند.
کسری غفوری دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال نیز از تمرین بازیکنان جدول اصلی تور جهانی کیش با ملی پوشان جوان و نوجوان ایران خبر داد وگفت: بر اساس هماهنگی ها در زمان برگزاری تور جهانی کیش هر بازیکن جدول اصلی یک ساعت با ملی پوشان معرفی شده ایران تمرین خواهد داشت که این تمرین می تواند برای ملی پوشان جوان و نوجوان کشورمان بسیار آموزنده باشد.

۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.