احمد احمدی ملی پوش تیم ملی بادبانی:برای کسب سهمیه در ابوظبی باید بین 2 قایق اول قرار بگیرم

احمد احمدی ملی پوش تیم ملی بادبانی:برای کسب سهمیه در ابوظبی باید بین 2 قایق اول قرار بگیرم
سیلور تیم ملی کشورمان با اشاره تمریناتش تحت نظر مربی اسپانیایی در شهر والنسیا اظهار داشت: تمرینات هر روز با انجام تاکتیک های روی آب انجام می شود. سیلورهایی از کشورهای سوئیس، ایتالیا، استرالیا و آلمان در این اردو حضور دارند که البته سطح بسیار بالایی دارند و استفاده از تجربیات آن ها باعث می شود کاملا آبدیده شوم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی ؛احمد احمدی که حدود یک ماه دیگر در مسابقات انتخابی المپیک در ابوظبی امارات شرکت خواهد کرد، گفت: پیش بینی اینکه سطح مسابقات ابوظبی بسیار بالا خواهد بود کار سختی نیست چون بالاخره مسابقات انتخابی المپیک است و همه با تمام توان شرکت خواهند کرد و تنها 2 قایقران از بین 12 نفر شرکت کننده سهمیه می گیرند.
وی در خصوص روند تمرینات خود بیان کرد: در کنار تمرینات داخل آب، تمرینات فیزیک بدنی، وزنه و دوچرخه را به صورت مستمر و مرتب انجام می دهم.
احمدی که با حمایت شرکت مکین دریا به اردوی برون مرزی اعزام شده تصریح کرد: خوشبختانه حمایت خوبی هم سوی فدراسیون و هم شرکت مکین دریا از من صورت گرفته و من هم از این فرصت استفاده می کنم و تمریناتم را با تمام توان انجام می دهم و امیدوارم در بهترین شرایط به مسابقات اعزام شوم.

 

۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.