مسابقات کسب سهمیه المپیک – هند؛ باقری در تفنگ سه وضعیت نهم آسیا شد

مسابقات کسب سهمیه المپیک – هند؛ باقری در تفنگ سه وضعیت نهم آسیا شد
آخرین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا –هند در حالی رغم خورد که ۳ نماینده کشورمان در رشته تفنگ سه وضعیت مردان نتوانستند به فینال راه یابند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، فینال تفنگ سه وضعیت مردان در حالی پیگیری شد که سه نماینده کشورمان علی رغم تلاش های فراوان نتوانستند امتیاز لازم جهت راه یابی به فینال را کسب کنند.
در مرحله مقدماتی تیراندازان کشورمان با وجود کمبود فشنگ، در رقابت با ۳۵ تیرانداز آسیایی  به ترتیب حسین باقری با امتیاز ۱۱۵۵٫۴۵ در مکان نهم آسیا، محمد حسین کریمی با امتیاز ۱۱۴۲٫۴۰ در مکان بیست و چهارم و ساسان شهسواری با امتیاز ۱۱۴۰٫۳۸ در مکان بیست و پنجم قرار گرفتند.
در این رشته با توزیع ۳ سهمیه، ورزشکاران کشورهای ژاپن، کره جنوبی، قزاقستان، قط، تایلند به رقابت با یکدیگر در فینال می پردازند.
مسابقات تیراندازی کسب سهمیه المپیک – هند در رشته اسکیت مردان با حضور یک نماینده از کشورمان، علی دوستی در حال پیگری است .
مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا –هند از ۵ الی ۱۴ بهمن ماه با حضور ۵۳۱ ورزشکار از ۳۰  کشور آسیا در شهر دهلی هندوستان در حال     برگزار ی است.

۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.