مربی تیم ملی روئینگ :نفرات اعزامی به اردوی ویتنام با تست پایان اردو مشخص خواهند شد

مربی تیم ملی روئینگ :نفرات اعزامی به اردوی ویتنام با تست پایان اردو مشخص خواهند شد
روئینگ مردان شرایط اردوی این تیم در مریوان را برای شرکت در بازیهای آسیایی ساحلی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پاروزنان در اردو حاضر شدند برخی با آمادگی بیشتر و برخی با تمرین کمتر آمدند و تمرینات استقامتی را آغاز کردیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته مل یالمپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی ؛طاهر کبوتری با اشاره به برگزاری اولین دور مسابقات روئینگ در بازیهای آسیایی ساحلی اظهار داشت: به هرحال چون مسابقات اولین بار است که برگزار می شود کمی ناشناخته است. اطلاعات محدودی به دست آوردیم اما برای آشنایی بیشتر با شرایط، ستاد مسابقات یک اردوی تمرینی در ویتنام پیش بینی کرده که با حضور در آن اردو کاملا با شرایط رقابت ها آشنا خواهیم شد.
وی در خصوص اردوی تمرینی ویتنام یادآور شد: 5 پاروزن که یکی از آن ها سکان دار است به اردو اعزام می شوند. سبک مسابقات ساحلی کاملا متفاوت از دیگر رقابت ها است و پس از حضور در این اردو و آشنایی با شرایط برگزاری رقابت ها، برنامه های آتی تا زمان مسابقات مشخص خواهند شد.
کبوتری با اعلام تست گیری از نفرات حاضر در اردو به منظور اعزام به اردوی ویتنام تصریح کرد: قایقرانان حاضر در اردو غیر از نفراتی که برای انتخابی المپیک آماده می شوند، اعم از تیم بزرگسالان، زیر 23 سال و جوانان در پایان این مرحله از اردو تست می دهند و بهترین نفرات به اردوی ویتنام اعزام می شوند که البته شاکله اصلی تیم نیز از بین نفرات اعزامی به این اردوی تمرینی خواهد بود.
وی با اشاره به زمان کوتاه باقی مانده تا بازیهای ساحلی آسیایی تاکید کرد: پس از اردوی ویتنام زمان زیادی تا مسابقات نخواهیم داشت چراکه مسابقات اوایل مهرماه برگزار می شود و تنها 6 ماه فرصت باقی می ماند تا تیم را آماده کنیم.
مربی تیم جوانان و زیر 23 سال روئینگ در خصوص تمرینات این تیم نیز اظهار کرد: تیم جوانان و زیر 23 سال نیز تمرینات خوبی انجام می دهند. نفرات زیر 23 سال و یک نفر از جوانان هم مدعی حضور در تست بازیهای ساحلی هستند اما هر کدام از بچه ها که بتوانند رکورد بهتری داشته باشند به ویتنام اعزام می شوند.
کبوتری در پایان خاطرنشان کرد: از این مرحله اردو قایق هایی از سوی فدراسیون برای ما ارسال شد که نقش مهمی در روند تمرینات داشته و به طور مرتب تمرین در آب انجام می دهیم. خوشبختانه حمایت فدراسیون از تیم ما خوب است و فکر می کنم بتوانیم با کسب نتایج خوب جواب این حمایت ها را بدهیم.

۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.