تور جهانی کیش؛ کیودی: تلاش و تمرین تنها راه موفقیت است ،تورنمنت مهمی همچون تور جهانی را در پیش رو داریم

تور جهانی کیش؛ کیودی: تلاش و تمرین تنها راه موفقیت است ،تورنمنت مهمی همچون تور جهانی را در پیش رو داریم
سرمربی جدید تیم های ملی والیبال ساحلی ایران گفت: تلاش مستمر و تمرینات مداوم تنها راه موفقیت در ورزش است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، «جوآاو لوسیانو سیمائو باربوسا» ملقب به کیودی در نشست امضای قرارداد همکاری با فدراسیون والیبال، افزود: قبل از هر چیزی از دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ایران برای اعتماد به من تشکر و قدردانی می کنم و از حضور شما خبرنگاران در این جلسه نیز باید تشکر کنم زیرا رشد و توسعه هر ورزشی نیاز به همکاری رسانه ها دارد.
وی با بیان اینکه خوشحالم که در یک ماه آینده در خدمت والیبال ساحلی ایران خواهیم بود، گفت: تورنمنت مهمی همچون تور جهانی را در پیش رو داریم و امیدوارم این یک ماه شروع خوبی برای حضور طولانی مدت و همکاری من با والیبال ساحلی ایران باشد.
سرمربی جدید تیم های ملی والیبال ساحلی ایران تصریح کرد: باور دارم که تاثیرات مثبت شروع یک کار در ادامه آن تاثیر زیادی دارد و این تاثیرات مثبت از زمان ورودم به ایران احساس کردم. احساس می کنم که شروع خوبی خواهم داشت و از فردا در جزیره کیش کارم را آغاز خواهم کرد.
وی افزود: والیبال ساحلی همانند سالنی برای موفقیت نیاز به تمرین و کار زیاد دارد و باید مجموعی از عوامل مانند بازیکن، مربی، عوامل اجرایی و فدراسیون دست به دست هم دهند تا موفقیت و رشد حاصل شود. اگر برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و حداکثر تمرین را نیز انجام دهیم، می توانیم به موفقیت برسیم.
کیودی درباره میزان شناختش از والیبال ساحلی و بازیکنان ایران گفت: در مسابقات سال گذشته تور جهانی در کشور چین تا حدودی با تیم ها و بازیکنان ایران آشنا شدم. از زمانی که پیشنهاد همکاری با فدراسیون ایران را دریافت کردم، تحقیقات زیادی درباره والیبال ساحلی ایران انجام دادم. با افراد زیادی در این مورد صحبت کردم و همگی نگاه مثبتی به این موضوع دارند. البته جواب این سئوال را در یک ماه آینده خیلی بهتر می توانم بدهم.
تور جهانی والیبال ساحلی از 25 تا 30 بهمن ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.