درنشست مشترک مسئولین فدراسیون شطرنج و کمیته ملی المپیک ؛ کیومرث هاشمی: از هیچ کمکی برای میزبانی بهتررقابتهای گرندپری شطرنج دریغ نمی کنیم

درنشست مشترک مسئولین فدراسیون شطرنج و کمیته ملی المپیک  ؛ کیومرث هاشمی:  از هیچ کمکی برای میزبانی بهتررقابتهای گرندپری شطرنج دریغ نمی کنیم
جلسه ستاد برگزاری رقابتهای گرندپری شطرنج بانوان جهان با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ظهر دیروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون شطرنج، جلسه هماهنگی ستاد برگزاری رقابتهای گرندپری شطرنج بانوان جهان با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک صبح روز دوشنبه 5 بهمن در محل این کمیته برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارش فنی از دومین مرحله رقابتهای گرندپری شطرنج بانوان جهان که مرحله دوم آن از 22 بهمن ماه در تهران برگزار می شود توسط دبیر اجرایی ستاد برگزاری رقابتها ارائه شد. در ادامه نصرالله پیچهره سرپرست فدراسیون شطرنج با اشاره به میزبانی این مسابقات بزرگ عنوان کرد: خوشبختانه شطرنج کشور به واسطه این میزبانی یک فرصت تاریخی و بزرگ برای نمایش توانمندی ها و پتانسیل بالای خود آن هم در بخش بانوان دارد.

وی افزود: نماینده شطرنج ایران در واقع نماینده بانوان ورزشکار مسلمان و انقلابی ایران است که در چنین رویداد بزرگ و بااهمیتی بار دیگر استعداد و توانایی زنان مسلمان کشور عزیزمان را به جهانیان به اثبات می رساند.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن ابراز خوشحالی از این میزبانی بزرگ برای شطرنج و ورزش کشور تصریح کرد: این میزبانی از اهمیت ویژه و خاصی برای ورزش کشور برخوردار است به ویژه اینکه در بخش بانوان برگزار می شود و نماینده شایسته شطرنج ایران نیز به عنوان الگویی از یک ورزشکار ایرانی مسلمان و موفق در این رقابتها حضور دارد.

وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک نیز آمادگی خود را برای هر گونه کمک و همکاری از بعد مادی و معنوی از این رقابتها اعلام می کند و از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد. این میزبانی متعلق به همه جامعه ورزش است و هر یک باید به نوعی در هرچه بهتر برگزار کردن آن سهیم باشیم. 

۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.