با اعلام سایت بادبانی آسیا ؛ مسابقات انتخابی المپیک با 12 کشور در کلاس لیزر برگزار می شود

با اعلام سایت بادبانی آسیا ؛ مسابقات انتخابی المپیک با 12 کشور در کلاس لیزر برگزار می شود
سایت بادبانی آسیا با ارائه گزارشی از مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در ابوظبی، رقابت در کلاس لیزر را حساس ترین مسابقه این دوره دانست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی بادبانی و انتخابی المپیک قاره آسیا 15 تا 22 اسفندماه در ابوظبی امارات برگزار می شود. احمد احمدی تنها نماینده بادبانی کشورمان نیز در کلاس لیزر این رقابت ها به مصاف حریفان خود خواهد رفت. سایت بادبانی آسیا طی گزارشی روند کسب سهمیه را در این رقابت بررسی کرده است. در گزارش این سایت آمده است:
مسابقات قهرمانی بادبانی آسیا و انتخابی المپیک که 15 تا 22 اسفندماه در ابوظبی برگزار می شود، آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک برای بادبانی است.
مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا برای رشته های RSX، Laser و 49 er در بخش مردان و زنان در بالاترین سطح رقابت بین المللی بادبانی برگزار می شود.
بیشتر از 100 سیلور از 15 کشور آسیایی در آخرین مرحله انتخابی تلاش خواهند کرد تا بهترین مدال های بادبانی آسیا را کسب کنند.
ابوظبی آخرین شانس برای سیلورهای آسیایی پس از مسابقات فدراسیون جهانی ISAF 2014 و مسابقات قهرمانی جهان 2015 بادبانی در کلاس های گوناگون است.
تعداد زیادی سیلور از کشورهای چین، هنگ کنگ، ژاپن، سنگاپور و تایلند تاکنون توانسته اند برای المپیک ریو در رقابت های انتخابی در کلاس مختلف سهمیه کسب کنند.
رقابت در کلاس Laser Standard یکی از حساس ترین مسابقات بین 12 کشور آسیایی است. نمایندگان بحرین، چین، هند، ایران، ژاپن، قزاقستان، مالزی، عمان، پاکستان، قطر، تایلند و امارات برای کسب تنها 2 سهمیه تلاش خواهند کرد.
بر اساس برنامه ریزی کنفدراسیون بادبانی آسیا، رقابت های اصلی انتخابی در 6 ماده المپیکی از 17 اسفند ماه آغاز می شود و تا 22 اسفندماه ادامه پیدا خواهد کرد.

۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.