زهرا نعمتی:می خواهم پرچم دار صلح و دوستی باشم/ این افتخار متعلق به ورزش بانوان ایران است

زهرا نعمتی:می خواهم پرچم دار صلح و دوستی باشم/ این افتخار متعلق به ورزش بانوان ایران است
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین؛نعمتی ضمن ابراز خرسندی از این رویداد گفت: برای هر ورزشکاری مایه افتخار است که پرچم دار کاروان کشورش باشد و امیدوارم بتوانم نماینده ی شایسته ای برای کاروان ایران باشم.
وی تصریح کرد: قطعا این افتخار متعلق به ورزش بانوان ایران، جامعه تیر و کمان و جامعه ورزش جانبازان و معلولین است و می خواهم با پرچم داری، پیام صلح و دوستی را به تمام مردم دنیا برسانم.
اولین بانوی ورزشکار دارای معلولیت راه یافته به المپیک افزود: هدف من این بود که به همه افراد دارای معلولیت این پیام را برسانم که با وجود شرایط سخت هم می توان کارهای بزرگ انجام داد و غیر ممکن ها را ممکن کرد و اینکه هرگز تسلیم معلولیت نشوند.
زهرا نعمتی اکنون با مجموعه ای از اولین ها، قدم در راهی پرافتخار گذاشته است. وی اولین ورزشکار زن در تاریخ ورزش ایران بود که موفق به کسب نشان طلا از رویدادی بزرگ چون پارالمپیک شد و پیش از او هیچ کدام از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در سکوی نخست نایستاده بودند.
نعمتی اولین بانوی ایرانی ورزشکار دارای معلولیت نیز هست که به المپیک راه یافته و در تابستان سال آینده همزمان در رقابت های المپیک و پارالمپیک ریو شرکت می کند.
مجموعه ی این افتخارات با اعلام خبر پرچم داری نعمتی تکمیل شد و اکنون او به عنوان اولین بانوی ورزشکار دارای معلولیت، به عنوان پرچم دار کاروان المپیک جمهوری اسلامی ایران در رقابت های ریو 2016 معرفی شده است.
۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.