سولیداریتی کمیته ملی المپیک برگزار کرد ؛اولین دوره مربیگری بسکتبال

سولیداریتی کمیته ملی المپیک برگزار کرد ؛اولین دوره مربیگری بسکتبال
مراسم افتتاحیه دوره مربیگری رشته بسکتبال المپیک سولیداریتی با حضور مربیان بین المللی فدراسیون جهانی،مدیر واحد المپیک سولیداریتی و30 مربی داخلی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم با حضور زاران پرلویچ مربی بین المللی فدراسیون جهانی از کشور صربستان  و 30 مربی  رشته بسکتبال  روز پنج شنبه در آکادمی ملی المپیک  افتتاح  گردید.
در ابتدای این مراسم پرلویچ مربی بین المللی فدراسیون جهانی که برای سومین بار است که به ایران سفر می کند گفت: بسیار خوشحالم که این فرصت در اختیار من قرار گرفته و امیدوارم که بتوانیم در کنار هم دوره خوب و مفیدی را در این مدت سپری کنیم.
  وی ادامه داد: بسکتبال رشته ای نیست که بتوان آن را تئوری توضیح داد،به همین جهت  علاقمندم  تا این دوره را بیشتر در زمین بازی آموزش دهم.
ناهید کریمی مدیر واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک در ادامه این مراسم  ضمن توضیح در خصوص وظایف و عملکرد واحد المپیک سولیداریتی به محدودیت برگزاری این دوره ها اشاره کرد و افزود با توجه به استقبال بسیار زیاد خانمها برای برگزاری این دوره ها این واحد تلاش خود را خواهد کرد که برای بانوان در سال 2016  به طور اختصاصی برگزار شود .
لازم به توضیح است که در این دوره 30 مربی داخلی حضور دارند که 14 تن از آنان مربیان حوزه بانوان می باشند و مقرر است تا از تاریخ 94.11.1 لغایت 94.11.15 در محل آکادمی ملی المپیک این دوره برگزار گردد.
 
۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۵:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.