بانک روسی وادا را تهدید کرد

بانک روسی وادا را تهدید کرد
به دنبال اتهامات وارده از سوی آژانس مبارزه با دوپینگ بانک روسی VTB اقدام قانوی انجام می دهد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از Rossiya-24 television ؛به دنبال رسوای های اخیر در خصوص پرونده دوپینگ دو ومیدانی کاران روسی،فدراسیون جهانی این رشته موسوم به IAAF به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و بسیاری فساد ناشی از این نهاد بین الملی و سردمداران آن را علت اصلی به وجود آمدن این پدیده شوم و ویران کننده دررزش جهان دانسته اند.
هرچند در این میان IAAF  کاروان دو ومیدانی روسیه را از حضور در المپیک منع کرد و لامین دیاک رئیس سابق IAAF  و پسرش را با محرومیت سنگین مواجه کرد اما هر روز رد پای جدیدی در پرونده وی مبنی بر ارتباطش برای پوشاندن دوپینگ روس ها به چشم می خورد تا جایکه به تازگی مشخص شده دیاک از قرارداد تلوزیونی روس ها که 6 میلیون دلار بود راضی نبوده و روس ها تصمیم گرفتند با معرفی کردن بانک VTB و25 میلیون دلار در قالب حمایت مالی، وی را تطمیع کنند.
 بر اساس گزارش منتشر شده از آژانس مبارزه با دوپینگ(WADA) این اتفاق در سال 2012 به دنبال ملاقات پاپا دیاک پسر رئیس وقت IAAF با مقامات ورزشی روسیه رخ داد.
 اما در این میان اندری کاستین رئیس بانک  VTBواکنش نشان داد و گفت:من تصمیم گرفته ام که بیشتر از این اتهامات وارده را تحمل نکنم هرچند من خود را با چیز های زیادی در زندگی وفق داده ام.
اما این مسئله را از طریق مراجع قانونی پیگیری می کنم و با وادا در دادگاه ملاقات خواهم کرد چرا که هم اکنون شکایت نامه ای را علیه اتهامات این نهاد بین المللی تنظیم کرده ایم.
کسانی که این چنین چهره روس ها را مخدوش می کنند باید جواب پس دهند.
۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.