شاهرخ شهنازی خبر داد؛ اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک 2016 ریو شد زهرا نعمتی پرچمدار

شاهرخ شهنازی خبر داد؛ اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک 2016 ریو شد زهرا نعمتی پرچمدار
در نشست صبح امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک؛ دکتراصغر رحیمی بعنوان سرپرست و زهرا نعمتی بعنوان پرچمدار کاروان اعزامی به رقابتهای المپیک ریو 2016 انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در نشست صبح امروز اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که با ریاست کیومرث هاشمی رییس کمیته برگزار شد در ابتدا در خصوص انتخاب سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو 2016  مواردی مطرح شد که شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در این باره گفت: اعضای هیات اجرایی دو گزینه برای سرپرستی کاروان مد نظر داشتند که بنده و  اصغر رحیمی رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی بودیم. در همین خصوص در جهت هم افزایی و با توجه به سابقه و رزومه و بحث جوانی دکتر اصغر رحیمی در پیگیری امور کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای آسیایی و المپیک ریو که به شخصه شاهد زحمات وی هستم  اعلام کردم وی از هر لحاظ می تواند فرد شایسته ای بعنوان سرپرست کاروان اعزامی به ریو باشد که خوشبختانه مورد توافق کلیه اعضا قرار گرفت تا وی به اتفاق آراء بعنوان سرپرست کاروان ورزشی ایران در المپیک 2016 ریو انتخاب شود.

وی ادامه داد: همچنین در این نشست بنده هم بعنوان سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای ساحلی ویتنام که با فاصله کمی بعد از بازیهای المپیک ریو برگزار می شود انتخاب شدم و خانم زهرا نعمتی ملی پوش شایسته تیم تیراندازی با کمان کشورمان نیز بعنوان پرچمدار کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو انتخاب گردید.

 زهرا نعمتی ، دارنده مدال طلای پارالمپیک 2012 لندن و اولین بانوی معلول المپیکی ایران است که توانسته جواز حضور در بازیهای المپیک و پار المپیک 2016 ریو را بدست آورد .  وی عنوان " نابغه تیرانداز با کمان " را از آن خود کرده است .

گفتنی است طبق روال بازیهای المپیک زمستانی که ریاست فدراسیون اسکی به عنوان سرپرست کاروان در بازیهای المپیک زمستانی انتخاب می گردد ، ناصر طالبی رئیس فدراسیون اسکی نیز به عنوان سرپرست  کاروان ایران در بازیهای المپیک نوجوانان لیلیهامر - نوروژ- (فوریه 2016 ) انتخاب شد.


 

۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.