از فردا انجام می شود؛آغاز جام جهانی کلاس A آلمان با حضور شمشیربازان ایران

از فردا انجام می شود؛آغاز جام جهانی کلاس A آلمان با حضور شمشیربازان ایران
مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A آلمان از روز پنجشنبه در هایدن هایم این کشور آغاز می‌شود و طی آن نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود در این رقابت ها می‎روند.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران در در راستای آماده سازی برای شرکت در مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک به آلمان سفر کرده تا در مسابقات جام جهانی کلاس A این کشور که در شهر هایدن هایم برگزار می شود، شرکت کند.
این رقابت ها از فردا پنجشنبه آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. دو روز نخست این مسابقات به دیدارهای انفرادی اختصاص دارد و روز سوم هم دیدارهای تیمی برگزار خواهد شد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران با ترکیب طاهر عاشوری، محمد اسماعیلی و محمدعلی کیهانی و هدایت سیامک فیض عسگری یکشنبه گذشته عازم آلمان شد تا در این رقابت ها شرکت کند. طی روزهای گذشته شمشیربازان اعزامی ایران در کمپ بین المللی تمرینی که با حضور شمشیربازان تمام کشورهای شرکت کننده در مسابقات جام جهانی کلاسA هایدن هایم از جمله آلمان میزبان، فرانسه، روسیه، اوکراین و ... برگزار شد، شرکت کردند.
 
۳۰ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.