تیم ملی فوتبال المپیک ایران 3بر2 از سد چین گذشت

تیم ملی فوتبال المپیک ایران 3بر2 از سد چین گذشت
تیم فوتبال المپیک ایران موفق شد با نتیجه سه بر دو چین را از پیش رو بردارد و به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله حذفی رقابت‌های انتخابی المپیک ریو صعود کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم‌های فوتبال المپیک ایران و چین سومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی المپیک 2016 ریو را در ورزشگاه لخویا قطر از ساعت 20 به وقت ایران آغاز کردند که در نهایت ملی پوشان کشورمان توانستند از سد دیوار چین بگذرند.
در این بازی گل اول ایران توسط ارسلان مطهری در دقیقه 38 به ثمر رسید. توپی که از سمت راست زمین چینی ها به روی دروازه ارسال شده بود پس از اشتباه دروازه‌بان حریف با فرصت‌طلبی مطهری به گل تبدیل شد.2 دقیقه از گل اول نگذشته بود که چینی‌ها با حرکت زیبای چانگ فی که دو بازیکن ایران را پشت محوطه جریمه جا گذاشت، موفق شد به گل مساوی خود برسد. ضربه پای چپ زیبای او پس از برخورد به روزبه چشمی در درون دروازه قرار گرفت.
در ادامه یک دقیقه بعد احسان پهلوان این بار برای ایران یک گل دیگر را به ثمر رساند. او توانست با پشت سر گذاشتن مدافع چین توپ را با پای راست به گوشه دروازه چینی‌ها بفرستد.
با آغاز نیمه دوم مهدی ترابی در دقیقه 48 موفق شد با زدن یک ضربه ایستگاهی زیبا گل سوم ایران را به ثمر برساند. در دقیقه 56 کنعانی زادگان با خطایی که بر روی بازیکن چینی انجام داد با کارت زرد داور جریمه شد و در دقیقه 61 مهرداد محمدی به جای ارسلان مطهری به زمین بازی آمد.
دقیقه 68 بود که عبدالله زاده در حالی موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه ایران ایجاد نشده بود با خطای خود یک پنالتی به حریف داد تا لی شینگ بازیکن شماره 10 چینی ها توپ را به زیبایی درون دروازه تیم ایران قرار دهد.
محمد خاکپور در این دیدار از ابتدا محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، حسین کنعانی، علی عبدالله زاده، رضا علیاری، مهدی ترابی، احسان پهلوان، ماهان رحمانی، شاهین ثاقبی، میلاد کمندانی و ارسلان مطهری را به میدان فرستاد.

۲۸ دی ۱۳۹۴ ۲۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.