مشتزنان APB به تمرینات خود در آذربایجان ادامه می دهند

مشتزنان APB به تمرینات خود در آذربایجان ادامه می دهند
تیم 4 نفره بوکس APB کشورمان متشکل از سجاد محمدپور،امین قاسمی پور،احسان روزبهانی و جاسم دلاوری به مربیگری اکبر احدی برای برپایی اردویی سیزده روزه با تیم آذربایجان راهی باکو شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس،بوکسورهای تیم APB کشورمان تا بحال 2 دیدار تدارکاتی رسمی با تیم بوکس آذربایجان برگزار کرده و تا پایان اردو 2 بازی دیگر هم با این تیم انجام خواهد داد.

در این اردو سجاد محمدپور در وزن 52 کیلوگرم تمرینات مشترک خود را با الوین مامیش زادا مشتزن آذربایجانی که در رقابت های قهرمانی جهان دوحه صاحب مدال طلا شده بود برگزار می کند.

امین قاسمی پور در 69 کیلوگرم با پرویز باقروف بوکسور 33 ساله و با تجربه دست و پنجه نرم می کند.

در وزن 81 کیلوگرم احسان روزبهانی بوکسور المپیکی کشورمان با تیمور محمدوف که مدال نقره جهان و قهرمانی اروپا در سال 2011 را در کارنامه دارد رقابت می کند.

در مثبت 91 کیلوگرم هم جاسم دلاوری دارنده مدال نقره بازی های آسیایی با متزادوف محمد رسولف به تمرین مشترک می پردازد.

 احدی:این اردو برای ما لازم بود

اکبر احدی مربی تیم APB کشورمان ضمن مفید خواندن این اردوی مشترک بیان داشت:شرایط این اردو برای ما بسیار عالی است و بوکسورهای ما باید از این گونه اردوها بهره لازم را ببرند.

وی افزود: شرایط تیم ما و آذربایجان کاملا با هم همخوانی دارد و این اردو از هر جهت برای ما لازم بود.

مربی تیم APB در خصوص بازی های تدارکاتی اظهار داشت:تا به حال 2 دیدار تدارکاتی با تیم آذربایجان انجام دادیم و قرار است بوکسورهای ما 2 بار دیگر برای انجام بازی تدارکاتی رسمی روی رینگ بروند.

وی افزود:اگر در بازی تدارکاتی سوم احساس کردم که بچه ها خسته هستند قطعا بازی چهارم را سبک تر برگزار می کنیم تا بوکسورهای ما دچار آسیب دیدگی نشوند.

احدی در خصوص آسیب دیگی سجاد محمدپور اظهار داشت:سجاد در حال حاضر مشغول یخ در مانی است اما مشکل خاصی نیست و فکر می کنم او بتواند در دیدار تدارکاتی بعدی ما بتواند روی رینگ برود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:جا دارد از زحمات احمد ناطق نوری ریاست فدراسیون بوکس و فرشید رستمی بابت فراهم کردن شرایط حضور تیم ما در این اردو تشکر کنم.

۲۸ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.