ششمین نشست کمیته فرهنگی مرکز نظارت بر تیمهای ملی برگزارشد

ششمین نشست کمیته فرهنگی مرکز نظارت بر تیمهای ملی برگزارشد
ششمین نشست کمیته فرهنگی مرکز نظارت بر تیمهای ملی در رابطه با روند آماده سازی فرهنگی اعضا کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به المپیک 2016 با حضور کلیه اعضا در محل کمیته ملی المپیک برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی مرکز نظارت بر تیمهای ملی؛در ابتدای این نشست محتوای بسته فرهنگی پیش بینی شده جهت تبادل بین نمایندگان کشورمان با نمایندگان سایر کشورهای حاضر در المپیک ریو دو ژانیرو  و همچنین جهت اهدا به ورزشکاران المپیکی کشورمان به بحث  وتبادل نظر گذاشته شده و بخشی از محتوای این بسته های فرهنگی به تصویب رسید. سپس رنگ نهائی البسه فرم  کادر سرپرستی و ورزشکاران اعزامی کشورمان به المپیک 2016 توسط اعضا کمیته فرهنگی مرکز نظارت بر تیمهای ملی نهائی شد و جهت تصویب به هیئت رئیسه کمیته ملی المپیک کشورمان ارائه گردید.
 در ادامه  این نشست،توسط اصغر رحیمی ریاست مرکز نظارت بر تیمهای ملی  گزارش کوتاهی از روند آماده سازی اماکن برگزاری بازیهای المپیک برزیل داده شد  و سپس پیرامون برگزاری دوره های آموزش فرهنگی درخرداد ماه سال آتی مختص اعضا کاروان ورزشی کشورمان اعزامی به المپیک بحث و گفتگو صورت پذیرفت و مقرر شد تا از تعدادی از مدرسین شناخته شده  کمیته بین المللی المپیک IOC   نیز جهت تدریس در دوره فوق  دعوت به عمل آید .
برگزاری نمایشگاه فرهنگی ورزشی با حضور فدراسیونهای ورزشی کشورمان در خرداد ماه  سال آتی در محل باغ موزه دفاع مقدس  نیزاز دیگر مسائل مطروحه در این نشست بود که پیرامون بخشهای آن و چگونگی اجرای کیفی این نمایشگاه نیز بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت .
شایان ذکر است؛در این نشست مصطفی هاشمی طبا،اصغر رحیمی،حسن مسجدی،سید امیر حسینی،سید محمد پولادگر،علی قلم سیاه،مهدی فراهانی فر، مجید ندیری، حسن کریمی و مسعود موسوی حضور داشتند .

۲۸ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.