با حضور مسئولین اداره کل و فدراسیون شنا برگزار شد؛آئین تجلیل از مدال آوران شنا، شیرجه و واترپلو استان تهران

با حضور مسئولین اداره کل و فدراسیون شنا برگزار شد؛آئین تجلیل از مدال آوران شنا، شیرجه و واترپلو استان تهران
آئین تجلیل از مدال آوران شنا، شیرجه و واترپلو استان تهران‌ صبح روز گذشته در سالن آمفی تئاتر دفتر مشترک امور فدراسیون‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  هیأت شنا استان تهران؛ بعد از تغییر و تحول در مدیریت هیات شنای استان تهران و درج شعار "پیش بسوی دستیابی بعنوان برترین هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کشور" در اولویت کاری این مجموعه، آئین تجلیل از افتخارآفرینان استان تهران بعنوان ارکان اصلی شنای پایتخت بمنظور ایجاد دلگرمی در بین خانواده شنای استان تهران در دستور کار قرار گرفت. به همین منظور ظهر روز گذشته مسئولین اداره کل استان تهران، فدراسیون شنا ، هیات شنای استان، جمعی خانواده شنای استان و اهالی رسانه گرد هم آمدند تا در این مراسم با شکوه شرکت کنند.

حسن میرزا آقابیک معاون اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در ابتدای این مراسم ضمن اشاره به لزوم بر وفاق بین ورزشکاران، مربیان و فدراسیون شنا تاکید کرد و گفت: همدلی بین همه ارکان این رشته مادر می تواند نوید بخش روزهای طلایی باشد و شکی نیست با پتانسیل موجود در این رشته و حمایت مجموعه های مختلف از جمله وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می توانیم در آینده در رویدادهای بزرگ هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی ادامه داد: همه ی استخرها در همه رده های سنی باید تیم داری کنند چرا که این مسئله باعث می‌شود در هر محله استعدادهای خوب پیدا شوند و در نهایت باعث می‌شود تا این رشته از پایه پیشرفت کند.

معاون اداره کل استان تهران در پایان از انتصاب کریمی به عنوان سرپرست هیأت شنای پایتخت ابراز خرسندی کرد و گفت: با انتصاب این فرد که از کارشناسان و آگاهان این رشته رشته بوده و هست به عنوان سرپرست هیات قطعا موفقیت های روز افزون در ورزش شنای استان را بهمراه خواهد داشت که در این زمینه برای وی و تمامی همکارانش آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا هم ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت جدید هیات شنای استان تهران یادآور شد: همدلی و اتحاد خانواده شنا باید در اولویت برنامه ها و اهداف این مجموعه قرار گیرد که در این خصوص باید اعتراف کنم طی چند ماه گذشته شاهد حرکات و فعالیتهای بسیار ارزشمندی بوده ایم.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به سنین پایه، استعداد یابی و شناسایی هره های مستعد تاکید کرد: با برگزاری کلاس‌های متعدد و استعدادیابی مناسب می‌توان سرمایه‌گذاری خوبی در رده‌های پایه انجام داد که ماحصل آن کسب نتایج عالی در مسابقات بین الملی و ملی مختلف خواهد بود.

مهندس کریمی، سرپرست هیأت شنای استان تهران نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور تمامی مدعوین اظهار داشت: تلاش ما بر این است که در سال آینده عنوان برترین هیئت استان تهران و در نهایت برترین هیات شنای کشور را به دست آوریم تا شنای تهران به جایگاه اصلی خود در کشور بازگردد و باز هم شاهد حضور شناگران تهرانی در تیم‌های ملی شنا،‌ شیرجه و واترپلو باشیم.

وی در ادامه به برنامه های آتی هیات اشاره کرد و حضور در مسابقات بین المللی با نام هیات شنای استان تهران را زیر نظر و با هماهنگی فدراسیون شنا را جزو اصلی ترین فعالیتها و اولویتهایش دانست.

در پایان این مراسم از نفرات برگزیده، مدال آوران و افتخار آفرینان شنا، شیرجه و واترپلو استان تهران با جوایزی که از سوی هیات و شرکت زرماکارون تهیه شده بود تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است،در این مراسم، حسن میرزا آقابیک، معاون اداره کل ورزش و جوانان و استان تهران، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش ، غلامحسین کریمی سرپرست هیأت شنای استان تهران و مسئولین دانشگاه علمی کاربردی زر حضور داشتند.

۲۸ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.