استکی مسئول هدایت تیم ملی بوکس در رقابتهای قاره ای چین است

استکی مسئول هدایت تیم ملی بوکس در رقابتهای قاره ای چین است
رییس فدراسیون بوکس گفت: علیرضا استکی مسئول هدایت تیم ملی بوکس کشورمان در رقابت های قاره ای چین خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بوکس ؛احمد ناطق نوری ضمن بیان این مطلب ابراز داشت:در حال حاضر تمرینات تیم ملی بوکس کشورمان به صورت منظم زیر نظر علیرضا استکی انجام می شود و اعضای تیم APB  نیز با هدایت اکبراحدی در اردوی آذربایجان حضور دارند.

وی افزود:در چند وقت اخیر بارها اعلام کردم که تیم ملی بزرگسالان و همچنین تیم APB فعالیت خود را زیر نظر روح الله حسینی مدیر تیم های ملی انجام می دهند و مربیان این دو تیم با حسینی در تعامل هستند.

ناطق نوری ادامه داد:هر دو تیم ما شرایط خوبی دارند و به دور از حاشیه در حال تمرین کردن هستند تا به امید خدا بتوانیم در راه کسب سهمیه المپیک موفق باشیم.

رییس فدراسیون بوکس در خصوص رقابت های قاره ای چین گفت:مسئول هدایت تیم ملی بوکس کشورمان در رقابت های قاره ای چین که کسب سهمیه المپیک است بر عهده علیرضا استکی خواهد بود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مربیان تیم ملی زیر نظر روح الله حسینی هستند بیان داشت:استکی مربی تیم ملی و احدی مربی تیم APB کشورمان هستند و هر دو مربی با هماهنگی روح الله حسینی که مدیر تیم های ملی است کار خود را دنبال می کنند.

ناطق نوری در پایان ضمن اشاره به اینکه حسینی به تیم های ملی نظم داده است گفت:ما روح الله حسینی که از قهرمانان تحصیل کرده بوکس است را به عنوان نایب رییس و مدیر تیم های ملی برگزیدیم و مطمئن باشید کوچکترین مسائل در تیم های ملی از چشم حسینی دور نخواهد ماند.

 

۲۶ دی ۱۳۹۴ ۱۴:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.