کادرفنی تیم ملی زنان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شد

کادرفنی تیم ملی زنان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شد
نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو، کادرفنی تیم ملی تکواندوی زنان را برای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی 2016، اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، با اعلام زهرا سروی، نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندوی کشورمان، «مهرو کمرانی» بعنوان سرمربی، «فاطمه صفرپور» بعنوان مربی و «مهناز حسین زاده» بعنوان کمک مربی هدایت تیم ملی زنان کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا برعهده خواهند داشت.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2016، چهارم و پنجم اردیبهشت ماه 1395 در «مانیلا» فیلیپین برگزار می شود و این دوره از مسابقات G4 است.

پیش از این مهرو کمرانی بعنوان سرمربی و فاطمه صفرپور بعنوان مربی هدایت تیم ملی نونهالان کشورمان را برعهده داشتند و به همراه این تیم، عنوان قهرمانی آسیا و قهرمانی دو دوره مسابقات جهانی را بدست آوردند. در کارنامه مربیگیری کمرانی افتخاراتی همچون کسب عنوان بهترین مربی جهان (دو دوره) و بهترین مربی آسیا در رده سنی نونهالان به چشم می خورد. کمرانی هم‌اکنون در کنار مینو مداح، بعنوان مربی هدایت تیم المپیکی ایران را نیز برعهده دارد.

همچنین مهناز حسین زاده که بعنوان کمک مربی در کنار کمرانی و صفرپور فعالیت خواهد داشت به همراه تیم گیلان در آخرین دوره مسابقات قهرمانی کشور، عنوان نخست را بدست آورد.
۲۶ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.