امید ایران 1 – امید قطر 2

امید ایران 1 – امید قطر 2
دیدار تیم‌های امید ایران و قطر با برتری دو بر یک میزبان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 المپیک ریو از گروه A تیم فوتبال امید ایران از ساعت 20 در ورزشگاه السد به مصاف تیم فوتبال قطر رفت که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک قطر به پایان رسید.

گل های این دیدار را احمد علاءالدین در دقیقه 34 و حسین عبدالکریم در دقیقه 56 برای قطر و علی کریمی 90 به ثمر رساندند که البته  در دقیقه 68 روی پاس خوبی که مهدی ترابی ارسال کرد ارسلان مطهری درون محوطه جریمه قطر نقش بر زمین شد و داور مسابقه این صحنه را پنالتی تشخیص داد اما در ادامه روزبه چشمی نتوانست از پنالتی به دست آمده استفاده کند و ضربه او را دروازه بان قطر مهار کرد.

تیم فوتبال امید ایران با ترکیب محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، حسین کنعانی زادگان، ماهان رحمانی (میلاد کمندانی)، وحید حیدریه، میلاد محمدی (62، مهدی ترابی)، مهرداد محمدی (72، احسان پهلوان)، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، علیرضا نقی زاده و ارسلان مطهری به میدان رفت.

با این نتیجه قطر 6 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. ایران نیز به همراه سوریه در این گروه سه امتیازی هستند اما ایران به خاطر پیروزی مقابل سوریه در دیدار نخست، در رده دوم گروه A قرار گرفت.

۲۵ دی ۱۳۹۴ ۲۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.