سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا-ویتنام ؛محمد علی آبادی:تا به حال برآیند کار مثبت بود

سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا-ویتنام ؛محمد علی آبادی:تا به حال برآیند کار مثبت بود
فوتسال ما یک سر و گردن بالاتر از آسیاست و ما رده چهارم جهان را در اختیار داریم اما نکته مهم اینکه فوتسال بانوان ما هم روند رو به رشدی را آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، رییس کمیته ملی المپیک ایران که برای بازدید از کاروان ورزشی ایران حاضر در شهر هوشی مینه صبح امروز وارد این شهر شد  گفت: از ابتدای مسابقات تاکنون ورزشکاران ما براساس آنچه که کارشناسان کمیته ملی المپیک پیش بینی کرده بودند تا حدودی موفق بودند ولی برای ارزیابی نهایی در این باره باید منتظر روزهای پایانی ماند.
محمد علی آبادی افزود: البته ورزشکاران ما در این چند روز در برخی موارد با فراز و نشیب هایی هم مواجه بوده اند اما ارزیابی من این است که در مجموع برآیند کار مثبت بوده است.
علی آبادی که پس از ورود به هوشی مینه به محل تمرین تیم ملی فوتسال مردان ایران رفت گفت: فوتسال ما یک سر و گردن بالاتر از آسیاست و ما رده چهارم جهان را در اختیار داریم اما نکته مهم اینکه فوتسال بانوان ما هم روند رو به رشدی را آغاز کرده است.
وی در باره کسب نتیجه 6 بر 1 بانوان ایران برابر ازبکستان در رقابتهای فوتسال بانوان گفت: بانوان ما در ورزش روند رو به رشد خوبی را آغاز کرده اند و این موضوع را در همه زمینه های ورزش می توان مشاهده کرد و بانوان ما هم در فوتسال در این بازیها ثابت خواهند کرد که می توانند همانند فوتسال آقایان در آسیا پیشرفت کنند.


۱۱ آبان ۱۳۸۸ ۰۹:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.