خاکپور: بازیکنانم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند

خاکپور: بازیکنانم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند
سرمربی تیم فوتبال امید ایران می‌گوید بازیکنان این تیم امروز نشان دادند که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، محمد خاکپور پس از کسب پیروزی در نخستین دیدار مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: تک تک این بازیکنان آینده فوتبال ایران و آسیا هستند. بازیکنان ما امروز نشان دادند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
وی ادامه داد: در نیمه اول خوب نبودیم، اگرچه موقعیت‌هایی داشتیم اما با استرس بازی کردیم. در نیمه دوم توانستیم بازی بهتری انجام دهیم و از موقعیت‌ها استفاده کرده و به گل برسیم. فوتبال 90 دقیقه است و باید برای نتیجه گرفتن صبر کرد و منتظر ماند.
خاکپور افزود: آنالیز خوبی از تیم سوریه داشتیم، بازیکنان آنها را می‌شناختیم و می‌دانستیم که آنها تیمی جنگنده هستند. البته شاید سوریه به لحاظ تاکتیکی شرایط مناسبی نداشته باشد، اما به لحاظ فردی بازیکنان آنها بسیار جنگنده بودند و مطمئن هستم در دو بازی بعدی عملکرد بهتری خواهند داشت.
سرمربی تیم امید در خصوص دیدار بعدی شاگردانش مقابل قطر گفت : قطعاً هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. قطر میزبان است و از همین الان باید به این بازی فکر کنیم. بازی با سوریه برای ما تمام شد و اکنون باید تمرکزمان را روی بازی روز جمعه با قطر بگذاریم. از فردا برای نتیجه گرفتن و پیروزی مقابل قطر کار خواهیم کرد و امیدوارم با حداکثر امتیاز از گروه‌مان صعود کنیم.
وی همچنین تاکید کرد: از بازی جوانمردانه سوری‌ها تشکر می‌کنم. آنها مقابل ما رو به بازی ضد فوتبال نیاوردند.
خاکپور در پایان درباره گلزنی ارسلان مطهری و گل دوم که روی پاس وی به ثمر رسید، گفت: ارسلان بازیکن بسیار با کیفیت و خوبی است که به تیم انرژی می‌دهد. او از بهترین‌های ما بود و قطعاً در آینده هم حرف‌های زیادی از این بازیکن خواهید شنید.

۲۲ دی ۱۳۹۴ ۲۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.