خیز بلند تیم ملی المپیک برای صعود به ریو2016؛امیدها 2 بر 0 از سد سوریه گذشتند

خیز بلند تیم ملی المپیک برای صعود به ریو2016؛امیدها 2 بر 0 از سد سوریه گذشتند
تیم فوتبال المپیک ایران موفق شد در یک بازی هجومی و حساب شده با دو گل سوریه را شکست دهد و گام نخست در رقابت‌های انتخابی المپیک ریو را محکم بردارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تیم‌های فوتبال المپیک ایران و سوریه در چارچوب رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 ریو از ساعت 17 در ورزشگاه السد قطر به مصاف یکدیگر رفتند تا این رقابت‌ها را به صورت رسمی آغاز کنند.
در نهایت این شاگردان خاکپور بودند که با دو گل ارسلان مطهری (63) و میلاد محمدی (71) با دو گل حریف خود را پشت سر گذاشتند.
در نیمه نخست مسابقه تیم فوتبال المپیک کشورمان به رغم بازی خوب و خلق چند موقعیت خطرناک با تساوی به رختکن رفت اما در نیمه دوم در دقیقه 55 میلاد کمندانی در اوایل نیمه نخست به جای فرشید اسماعیلی به بازی آمد تا تعویض ابتدایی بازی انجام شود.
در دقیقه 63 ارسال پاس عمقی خوب توسط میلاد کمندانی ارسلان مطهری را صاحب توپ کرد. او که دو بازیکن را پیش روی خود می‌دید توانست آن‌ها را با حرکتی زیبا پشت سر بگذارد و با پای چپ و در زاویه مخالف گل اول را برای ایران به ثمر برساند.
دقیقه 71 این بار ارسلان مطهری از سمت راست زمین توپ را برای میلاد محمدی فراهم کرد تا این بازیکن سرعتی تیم ملی با یک کنترل خوب توپ را به گوشه سمت راست دروازه سوریه بفرستد و شاگردان خاکپور را با دو گل پیش بیندازد.
در اواخر بازی احسان پهلوان به جای مهدی ترابی به زمین مسابقه آمد و پس از آن نیز مهرداد محمدی به جای برادر دوقلویش میلاد، راهی زمین شد.
محمد خاکپور در این دیدار، محمد رضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، علی عبدالله زاده، وحید حیدریه، مهدی ترابی، میلاد محمدی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، علیرضا نقی زاده و ارسلان مطهری از ابتدا روانه میدان کرده بود.
 بازی بعدی امیدها جمعه ساعت 20 به وقت ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف تیم امید قطر می‌رود.



۲۲ دی ۱۳۹۴ ۱۹:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.