افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان: نفرات اعزامی به اردوی هلند مشخص شدند

افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان: نفرات اعزامی به اردوی هلند مشخص شدند
سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان با اشاره به برگزاری تست به منظور انتخاب نفرات اعزامی به اردوی هلند بیان کرد: 6 قایقران حاضر در اردو تست دادند و 4 نفر برای اعزام به اردوی هلند انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته مل یالمپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی ؛افشین فرزام در خصوص انتخاب نفرات نهایی تیم برای مسابقات انتخابی المپیک گفت: هر 4 پاروزنی که انتخاب شدند توانایی حضور در مواد سنگین و سبک وزن را دارند اما با این تست مهسا جاور و نازنین ملائی در سنگین وزن به رقابت خود ادامه می دهند و حمیرا برزگر و نازنین رحمانی در سبک وزن تمرینات را پیگیری خواهند کرد.
وی افزود: البته باید در نظر گرفته شود که این تست آغاز تست گیری های ماست و تا زمان مسابقات انتخابی در اردوهای برون مرزی و در پیست 2 کیلومتر استاندارد تست گیری ها ادامه خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان با اشاره به مواد مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: رقابت های کسب سهمیه قاره ای در مواد تکنفره سنگین وزن و دونفره سبک وزن برگزار می شود و ما در آخرین مراحل اردو ترکیب نهایی را معرفی می کنیم چراکه باید بهترین نفرات در مواد مسابقه ارنج شوند.
وی در خصوص برنامه های پیش روی تیم ملی روئینگ بانوان تصریح کرد: از 23 دی ماه یک اردوی 10 روزه در کیش خواهیم داشت بعد از آن با استراحتی کوتاه اوایل بهمن یک اردوی یک ماهه در شهر تیلبرگ هلند داریم و پس از این اردوی برون مرزی، آخرین مرحله اردو در ایران را برگزار می کنیم.
فرزام تاکید کرد: پیش از مسابقات هم یک اردوی 20 روزه در چین داریم و 10 روز قبل از آغاز رقابت ها به شهر چونگجو کره جنوبی محل برگزاری مسابقات انتخابی المپیک اعزام خواهیم شد.

۲۲ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.