سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا - ویتنام؛ ایران فعلا در رتبه نهم قراردارد

سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا - ویتنام؛ ایران فعلا در رتبه نهم قراردارد
کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در پایان دومین روز از سومین دوره مسابقات داخل سالن آسیا - ویتنام، در مجموع با کسب یک مدال طلا، دو نقره و چهار برنز در رتبه نهم این رقابتها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کشور چین درحالی که تا روز گذشته پایین تر از میزبان این مسابقات بود، به ترتیب با 11 طلا، شش نقره و چهار برنز در پایان چهارمین روز در مکان نخست ایستاد. ویتنام میزبان نیز با کسب 11 مدال طلا، چهار نقره و پنج نشان بزنز در رتبه دوم قرار دارد.
کشورهای کره و قزاقستان نیز به ترتیب با دو طلا، چهار نقره و سه برنز برای کره جنوبی و دو طلا، دو نقره و چهار برنز برای قزاقستان در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
همچنین کشورهای عربستان سعودی، اندونزی و کامبوج در مکان های پنجم تا هفتم رتبه بندی مدال های سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا قرار دارند.
لائوس با پنج مدال شامل یک طلا، سه نقره و یک برنز در مکان هشتم و بالاتر از ایران قرار دارد و کاروان ورزشی هندوستان نیز با یک نشان طلا، دو نقره و سه برنز یک رتبه پایین تر از ایران در مکان دهم این رقابتها است.
سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا از هشتم آبان ماه به صورت رسمی در دو شهر هانوی و هوشیمینه ویتنام آغاز و تا 17 آبان ماه ادامه دارد.

مدال برنز نعیم هدایتی در بازیهای رایانه ای در این جدول منظور نشده است.

۱۱ آبان ۱۳۸۸ ۰۹:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.