پیام تسلیت کمیته ملی المپیک در پی درگذشت دکتر پورکاظمی

پیام تسلیت کمیته ملی المپیک در پی درگذشت دکتر پورکاظمی
کمیته ملی المپیک طی پیامی در گذشت دکتر لطفعلی پورکاظمی رییس اسبق فدراسیون پزشکی ورزشی و از مدیران زحمتکش و پرتلاش که عمری در راه اعتلا و سلامت جامعه ورزش کشور زحمت کشیده اند را،تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است:
باردیگر غم از دست دادن یکی از مدیران زحمتکش،لایق و دوست داشتنی که عمری صادقانه و خالصانه در راه اعتلای ورزش کشور خدمت کرده بود،جامعه ورزش کشور را داغدار کرد.
بدون تردید برنامه ها،تلاش ها و خدمات دکتر پور کاظمی در مدت فعالیت مدیریتی خود در راس فدراسیون پزشکی ورزشی با آن چهره همیشه خندان ودوست داشتنی تا سالیان سال در خاطر جامعه ورزش کشور اعم از مدیران،پیشکسوتان،مربیان،قهرمانان و حتی اصحاب رسانه باقی خواهد ماند.
مدیر زحمتکشی که نقش بسزایی در موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در رقابتهای مختلف بین المللی و بخصوص بازیهای آسیایی و المپیک داشته و همیشه و در همه حال با رویی گشاده،پذیرای جامعه ورزش کشور در فدراسیون پزشکی ورزشی بود و از هیچ تلاشی برای خدمت آفرینی به خانواده ورزش کشور،دریغ نمی کرد.
ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده و بازماندگان محترم ایشان،جامعه ورزش کشور و اصحاب رسانه، برای این عزیز از دست رفته به درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگانش صبری جمیل و اجری جزیل آرزومندیم.

۲۰ دی ۱۳۹۴ ۲۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.